1 Aralık 2017 Cuma

Ağlak Biriyim / Kitaplar

Dün spordan sonra eve gidip , hemen yemek yiyip , Efki'yi dizime yatırıp , elimde çay bardağı ile meşhur davanın geri kalanını takip ettim. Malum kişinin adı da geçmeye başladı. Dün iş yerinde de gogılda " ambargo delmek nedir , nasıl delinir ?" diye araştırma yapıyordum. Baya baya öğrendim ya . Ben de yaparım evde kendi imkanlarımla.
Sonra artık fiziksel yorgunuluk mu , yoksa okuduklarım mı ağırlaştırdı bilmiyorum. ? UZandığım yerde kalmışım. Gecenin bir yarısı uyandım Efki bacaklarımın üstünde yatmış , bir daha uyandım kendi yatağına gitmiş bacaklar havada uyuyordu. Sonra gece 04:00 gibi garip garip sesler çıkardı. Kusuyor sandım , sonra daha da abarttı , nefesi kesildi sandım. Panikle evdeki herkes ayağa kalktı. Sakinleşti kendi kendine . Süt verdim , kucağıma aldım uyuduk beraber. Neden öyle oldu anlamadım. Çok korktum ama . O uyudu , ben bir süre sevdim onu , biraz da ağladım. Böyle dertlerim var benim. Efki.Kitaplarım kargodan gelmedi.Evde yemek yok , kredi kartı bitiyor çok şükür . İstediğim oyuna bilet bulamadım falan filan . Ama dünden beri 45 milyon yuro , euro , 45 milyon , milyon diye dolanıyorum ortalıkta .Off çok çemkiririm bu konuda . Neyse.

Dün akşam davanın oturum aralarında şu kitabı bitirdim. 
Elimde süründü , sade bir dili olmasına karşı okunmadı bir türlü. İnat ettim ama bitecek.
Ermenilerle ilgili , daha iyi kitaplar okumuştum ama bu da fena değildi. 


Sonra da şu kitaba başladım , NotaBene çok güzel öykü kitapları basıyor. Aldıklarımın hepsini çok sevdim. Geçen sene kitap fuarında da editörü ile tanışmıştım. 5 kediciğe yer arıyordu , sonra haber aldım hepsini kendinde tutmuş vermemiş. ( Konuyu kediye - köpeğe getirdi ) 
Ejma'nın Rüyası'nı bir kaç ay önce almıştım. Dürüst konuşayım arkasında Vedat Türkali'nin yazısı vardı , " çok beğendim"demiş diye aldım .Ama çok beğendim. Hem de çok .Güzel güzel masallar vardı içinde , masallarda ağlanır mı ? Ağladım . Yarıya kadar okudum . Bugün geri kalanını bitirmeyi planlıyorum . Şiddetle tavsiye ederim. Dersim, Munzur , Göçler. Hele ki Ermeni Garo ciğerime işledi resmen. ( 45-50 milyon ) Sürekli aklıma geliyor. 
Çok kolay ağlıyorum. Kitaplara ağlıyorum , filmlere , haberlere , sokak köpeklerine. Efki'nin korktuğu zaman kıçını bana dayamasına . Aklıma dedemi getirmeme. Her an ağlayabilirim günün bilgisi bu. 


Sabah merak ettim it herifi , annemden fotoğraf istedim.Sizlere yattığı yatağın örtüsünün parlaklığı ile uyum sağlayan güzeller güzeli çocuğumun fotoğrafı ile veda edeyim. 


Hafta sonu tiyatroya falan gidicem onları yazarım artık. Umarım biraz da yağmur yağar. 






3 yorum:

  1. çocuğun resmen piremsesler gibi yatağı var <3
    bi de bu milyooor, milyarda tam olarak kaç sıfır var? :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lütfen bana sorma . bilmiyorum. yaptım hesaplama , algılayamadım . Yeniyıl ikramiyesini bile hesaplayamadım ben .

      Sil
    2. gel gel, Fermina'nın orda hesap yapıldı :D

      Sil