12 Aralık 2017 Salı

Kalp Ağrısı

Dün akşam kedi kovalarken , bacağını cam yada başka bir şey kesmiş oğlumun.
Tüylerden hiç bir şey fark etmedim. Sonra uyumak için yatağıma geldi ,yatak kan içinde kalmıştı.Vücudunda aramalar yaptıktan sonra bir baktım bacağı perişan halde.

Veterinere gidiş anımız çok yok. Her şey büyük bir panik ve korku haliyle gerçekleşti. 7 tane kanca gibi bir şey taktılar bir de boyunluk.Çok korktu , çok titredi.

Dün Saçaklı ile konuşurken aslında sadece bir kalp ağrısı olduğunu söylemiştim. Dün akşam yanımda titreye titreye uyurken , "kalbim de ona ait olabilir yeter ki bir şey olmasın" diye ağladım.

Sabahta biraz sakinleştirip işe geldim tabi çalışmak falan yok. Aklım sürekli evde. Bir an önce buradan kalkıp eve gitmek ona sarılıp , tüm acısını üstüme almak istiyorum.

İçinizi sıktım. Farkındayım. Ama o benim hayatta başıma gelen en güzel şey. İyileşsin daha güzel yazılar yazarım.

12 yorum:

  1. Hayır içimizi sıkmadın. Tersine bizimle paylaştığın için kendi adıma çok mutlu oldum.

    İyi ki fark ettin, fark ettin de geç olmadan müdahale edildi. O da şokta tabii, titremesi biraz da ondan.

    Minnoşların düşündüğümüzden çok daha güçlü bir metabolizmaları var. Emin ol koşup zıplayacağı günler yakın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten sürekli zıplayan , heyecanlı , kıpır kıpır olan çocuğun bir anda böyle ağrı yüzünden ayağının üstüne basamaması içimi acıtıyor.

      Ne güzel temenniler bunlar çok teşekkürler .

      Sil
  2. Ay ne iç sıkılması? Bana kalsa sadece köpeklerden bahsetmek isterdim :) Çabucak iyileşir o, üzülme sen.
    Yaralı yerini dişlemesin, o boyunluktan kurtulmasın. (Elizabet diyorlar o boyunluklara.) Bi de doğru dürüst su filan içebiliyor mu, boyunlukla yiyip içmenin bi yolunu bulmuş mu diye bak. Bazen mani oluyor, üzerine kapanmış bile olsa mama-su kabının, yetişemiyorlar.
    Geçmiş olsun, daha geçen gün efendi çocuk diye övdük, hemen hadise çıkarmış :) <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle demi , hep konuşalım köpeklerden , ruhumuza başka ne iyi gelebilir ki .

      Bu ikinci boyunluk maceramız zaten , sıkıntı yok yiyip içebiliyor . Lakin korkuyor boyunlukla kapılardan geçemiyor , dolaşamıyor rahat rahat .

      1 hafta o zımba gibi şeyler kalacak, sanırım yine 20 gün kadar da boyunluk. Efendi de saldırgan biraz ne yapıcaz onu bilemiyorum.

      Sil
    2. Ay çok iyi geldi yazdıkların . Kendime geldim .

      Sil
  3. Gece saat 02.00
    Kalp ağrısı

    (Merak etme ekstra bir şey olmadı)

    YanıtlaSil
  4. O hissi iyi biliyorum. Kedim defalarca ameliyat geçirdi bize geldiğinde. Eski bloggerlar hikayeyi biliyor tekrarlamayayım şimdi canını sıkmayayım. Tez vakitte iyileşmesi dileğiyle sizin ufaklığın :( Fermina'nın dediğine harfiyen katılıyorum. Bizimki boynundakini habire çıkarıyordu. Yarasını yalamasın diye çorap giydirtmişti doktor. Kediler afacan.

    Sevgiler ona,
    Zihin amcası :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım sadece o yavrunun canının acımasına sıkılır .Bir de üzülmene . İyi olsunlar da ben canımı hep sıkarım.
      Çok teşekkürler amcası , bir iyileşsin kıpır kıpır videoları ile donatırım burayı.

      Sil
  5. Var mı bir gelişme? Nasıl oldu, biraz daha iyi mi?

    YanıtlaSil