8 Aralık 2017 Cuma

Ekşisözlük Cevabı - Parasız Reklam

İlk önce Fermina'nın paylaştığı şu ekşisözlük yazarının bana verdiği cevabı bir aşağıya ekleyeyim de .
Ve belirteyim arkadaş "erkek istediği için değil , kendim istediğim için giyinsem olmaz mı " diye verdiğim tepkiye "bu kafayla giderse yalnız kalırsın" yazmış , sonra da sanırım bir çok kişi aynı çemkirmeyi yapınca benim imla hatalarından dolayı anlayamadığım şu metni yollamış ; 

Çok acayip benim gece gecelik giyinmek istememe halimi o zaman "ergegte eve gelmez" olarak tehdit gibi bir şey ile savuşturmuş. Kendisine cevap vermeyip , ilişkimizi böylece sonlandırıyorum. Sonuçta polar pijama ve şort delisi bir insanım. Ve eve gelmeyen bir ergeg düşüncesi ödümü patlatıyor. 

Oradan da şu Taksim'de barda dövülen çocuklara geliyorum. (Özür dilerim Saçaklı) Çok korkunç değil mi ? sürekli dayak yiyen insanlarla ilgili haberler ve bunlara bir müdahalede bulunmayan polisler var. Polisin o barda bir müdahalede bulunduğuna inanmıyorum , çünkü aynı sokakta bir taciz olayını polise söylediğim de bana yukarıdan bakarak (boyum 1,60) "şşşş tamam hadi evine" dedi ve çayını içmeye devam etti. 
Bir de bir kaç ay önce çıkan BiTaksi olayı vardı, günlerce rüyalarıma girmişti. Şu taksici terörü artık korkutacak boyuta ulaştı. Yaklaşık 1 ay önce başıma geldi yakın mesafeye bindiğim için , ben arabadayken bağırmalar , küfür etmeler ,ters yöne sürmeler. Elimde telefon en son whatsapta konuştuğum arkadaşıma , kardeşimin numarasını gönderebildim korkuyla . Neyse sonra sağ salim eve varıp, gerekli yerlere şikayetlerde bulundum. Arabasını bağladılar , uzaklaştırma verdiler diye bilgiler aldım. Çok fazla taksiye binen biri değilim ama , evim ve işim yakın , doğal olarak sosyal hayatımda bu çevrede , akşamları taksiye binmeye korkar oldum artık. Ben de şu Uber denilen uygulamayı kullanmaya başladım. Taksiden daha ucuz, daha konforlu , daha güvenilir.Yolculuğumu arkadaşıma mesaj olarak iletiyorum , kredi kartı ödemesi yapıyorum. Ve asla söylenen bir şöföre rastlamadım. 

Valla uygulama sahiplerinden para falan almadım . Ama etrafımdaki herkese şiddetle tavsiye ediyorum. E günün bilgisi de bu ; Uber kullanmaya bayılıyorum :)


4 yorum:

  1. böyle böyle keskin nişancı yapacaksınız beni... :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yahu bakma sen . Fermina'nın dediği gibi biz sadece kendi yörüngemizde söyleniyoruz.

      Sil
  2. Sevgilisinin eski ilişkilerinin hepsinde ve sürekli olarak gecelik giydiğini nereden biliyor, bunu nasıl ve niye öğrenmiş olabilir? Ahhahhah ay sinirlerim bozuldu yemin ederim o.O
    Ben hep duraktan biniyorum taksiye, bu anlattığın şeyler yüzünden.
    Bu Uber Ankara'da da var mı ki?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Galiba sevgili olmadan önce referanslardan biliyor. Ya da oturup bunu konuşuyor.

      Benim başıma durak taksisinden geldi zaten , Ankara'da yokmuş sanırım ama hazırlıklar devam ediyormuş. Gelince haber ver bana :)

      Sil