30 Kasım 2017 Perşembe

Saçlarım Lüle Lüle

Akşam elimde telefon New York'taki davayı takip ederken uyuyakalmışım. 
Bu yaşadıklarımıza inanamıyorum diye bir cümle kurmak isterdim de , şaşırmıyorum . Fakat şaşırdığım şu var nasıl halen daha o koltuklarda oturuyorlar ve nasıl bu adamlara inanan bir güruh var. 

Tabi ki politik analiz yapamayacak kadar bilgisizim bu konuda. Bilgim şu ; bunların hepsi dolandırıcı. Ve yargılanıyorlar. Bu kadar. 

Neyse yazacak bir şey bulamadım diye , sağa sola sataşırken . Saçaklı "saçlarım lüle lüle yaz" dedi.
Evet saçlarım lüle lüle ama gel bir bana sor. 
Kabarması bir dert , bakımı, kurutması , uzaması . Ve tabi ki dökülmesi . Bir de sorarlar bana ( Efki'yi kastederek) " çok tüy döküyor mu ? " diye . Ben daha çok döküyorum. Çocuğun suçu yok. 
Uzun zaman kısa kullandım. Kısa olunca düzleştirip bir kaç gün idare ediyordum. Şimdi düzleştiremiyorum. Üşeniyorum . Kıvırcığı fazla. Uzadı. Her sabah ıslatmak zorundayım. Denemediğim saç bakım kremi , köpüğü , bir şeyleri kalmadı . Ama her sabah tekrar şekil vermek zorundayım . Kurutmak ayrı bir işkence , havalar soğuduğundan beri başım ağrıyor benim.

Bir de o kadar fazla saçım yok ama nedense dünyanın en zor şeyi ona şekil vermek. Ay konuşurken bile sinir basıyor. Bu sabah mesela uyandım geç kalmışım , saçım düz olsa tarar çıkarım demi. Ya  da akşam taradığım saç yeter demi. Olur mu ? Kıvırcık saçlıyım ben , her bir teli kendinden bağımsız hareket ediyor. İşe nasıl yetişeceğimi düşünmeden saçlarımı ne yapıcam diye düşünüyorum . Bir ara şekil vermek zorunda değilim diye gaza geldim Olmadı. O halini gerçekten anlatamam.

Hiç bir zaman rahat ettirmez bu saç insanı. Bir yok kıvırcık saçlı kadınlar öyle , yok hep kuaförden çıkmış gibi methiyeler düzerler. Benim saçım onlardan değil kardeşim. Her sabah ama her sabah en iyi ihtimal 15 dakika gidiyor. 

Bir de 1 aydır , kestirmeyi düşünüyorum . Kuaförde kesmiyor . Çok güzel kesemem diye . Bir de iki ay önce uçlarında tam 3 cm kestim ( evet kendim kestim ) bildiğin daha beter kısaldı saç. 3 cm ulan nasıl bu kadar belli olabilir. 

Neyse. 
Özetle : Saçlım kıvırcık ve ben onlarla yaşarken çok zorlanıyorum. 

8 yorum:

  1. kıvırcık saçlı kadınları çok beğeniyorum ben yaa... nası sevemezsin o saçları... şiddetle kınayıp yeni saç şekillendiriciler araştırmaya gidiyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En iyisini kullanıyorum emin ol.
      Hiç bir ürün görmedim ki bugün kullandığım saçı yarın şöyle bir elimle düzeltip beni dışarı çıkarsın .

      Güzeldir demiyorum anacım zor diyorum zor.
      Ben zoru sevmem ki .

      Sil
  2. Kıvırcık saça hep imrenmişimdir ama şimdi bir okuyunca da ne zormuş arkadaş dedim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet , güzeldir , farklıdır , seksidir ama valla çok ama çok zordur :)

      Sil
  3. İşte aynı dili konuşabildiğim biri. Benim de yazlık ve kışlık versiyonlarım var. Kışın düz saçlı (artık düzleştiriciyi çok hızlı kullanıyorum) yazın kıvırcık saçlı. Hasta olmamak ve kış günü ıslak saçla gezmemek için buna mecburum(z).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok ben halen daha kullanamıyorum zaten saysan 140 tel saçım var onda da düzleştiricide gider diye elleyemiyorum.
      Yine de belki kısaltırım umuduyla saklıyorum o düzleştiriciyi. :)

      Yine de yaşasın kıvırcık kadınlar :)

      Sil
  4. Sanırım senin gazına gelip saçımı kestim. Benim de kivircik ve ince telli ve az ve kurumuyo. Hep kendim kesiyorum zaten,kivircik oldugundan yamuklugu anlasilmiyo, kihkihkih.. Epeydir useniyodum. Iyice uzadi, bicimsiz, uste tarafi yapisan,uclari tuleren bi seye donustu. Niyetim bu kadar kisaltmak degildi ama,sanirim kuaforleri anliyorum,bi baktım küt olmus. Amaaaan dedim. Guzel gbi geldi simdilik. Her turlu eskisinden guzel oldu. O neydi be oyle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay okuyunca klavyeyi bıraktım , heyecandan .
      Umarım iyi bir şeye sebebiyet vermişimdir.Ah şu kıvırcık saçlar.Her sabah kestirmeye karar verip , ve 10 dakika sonra güzel ya ne yapayım ruh haline sokuyorlar beni.
      Eminim çok güzel olmuştur saçların.

      Sil