18 Aralık 2017 Pazartesi

Araba Kullanmak yada Kullanmamak

Dün yazıyı yayınladıktan sonra kalktım Mehmet'in kliniğine gittim. Küçücük bir klinik zaten . Pazar günü de olunca , çok gelen olmuyor , yine elimde eldiven ,birine serum takılırken yardım  edeyim , diğerine aşı yapılırken . Çok bir şey yapmıyorum , çöpleri döküyorum falan ama çok seviyorum orada durmayı. Zaman zaman da beni çok kötü yapıyor. Canı acıyan her yavrunun acısını üstüme alabilirim. Ama elimden bir şey gelmemesi , çaresizlik.

Kardeşim araba kullanmayı öğretmeye çalıştı , bu konuda da ( bir çok konuda olduğu gibi) büyük bir yeteneksizlik abidesiyim . Oldukça panik , gergin geçti. Aynı anda hem oje sürüp , hem televizyon izleyemem ben . Şimdi yola bak , direksiyona hakim ol , el frenini ne oldu. Vites kaça alınacaktı. Hız 10km'yi geçmesin . Ne yaptığımın farkına varmadım açıkçası . Geri geri gitmek diye bir şey varmış mesela , ki kendisini algılamam mümkün olmadı bu seferlik . Zira aynaların nerede olduğunu , bana tam olarak nereleri gösterdiğini anlamadım.

Kardeşimle araba sürme dersleri şöyle gidiyor .


Bakalım , başarıcam , başarmak zorundayım dahası.


2 yorum:

  1. Bu çocuk biraz erken başlamamış mi araba çalışmalarına? Kıyamam ağlattılar bi de!

    Araba kullanmak zamanla otomatik hale gelirmiş. Yani 6 ayda pişer, şoför Nebahat olursun gibime geliyor :p

    YanıtlaSil
  2. Benim de bilgim ve cesaretim bu çocuk kadar emin ol.
    Şu Şöför Nebahat kısmını ise beni tanıyan herkes söylüyor . "Sen bir başla Şöför Nebahat'i geçersin " diye : )

    YanıtlaSil