29 Aralık 2017 Cuma

Yıl Dökümü

Yılın son iş gününü geçiriyorum . Kimse yok şirkette herkes izin aldı gitti. Doğru dürüst ne mail geliyor , ne telefon. Öyle boş boş geçiriyoruz tüm günü .

Dün akşam Sade ve Derin blogunda benden bahsedince bir mail trafiği yaşadım. Maillerimi okumak , cevap vermek bugünün işi oldu. Bence çok güzel oldu.

2017 'nin değerlendirmesini yaptım kendimce. Çok şey öğrendim. Hatta diğer yıllara farkla öğrendiklerimi artık hayata geçirmeye başladım. Tıkandığım yerlerde yine demir somyanın altına saklandım.

Günün Bilgisi : 2017 öğretmen gibi geldi - geçti.

Bundan sonraki hayatımda yanımda olacağına inandığım çok yakın iki arkadaşım 2016'nın son günlerinde girdi hayatıma . Dahası 30 Aralık 2016'ta çok yakın üç arkadaş olacağımızı anladım.

Sen ne kadar artık hiç birşeyi kendimden çok sevmeyeceğim desen de 4 adet pati ile bu kararın yerle bir olabiliyormuş bunu anladım.

Ne kadar okumuş , masterlar , doktoralar yapmış olsa da saygının bunlardan gelmediğini , bir erkek istenmediği takdirde nasıl canavarlaşıp , şiddet gösterebilir olduğunu gördüm. E tabi bu bir ilişkide ne istediğimi ve istemediğimi öğretti.

Hayatta hiç ama hiç bir şey sana ait olamıyor . Bunu haftada 2 kere çamaşır suyuyla temizlenen evi birden pati izleri , mama artıkları , sarı tüy topaklarla dolan ve buna rağmen çok mutlu olan annemle anladım.

Yine ve yeniden kitap okumanın , spor yapmanın beni nasıl rahatlattığını anladım .

Yazarsam iyileşemem derken , aslında tüm şifayı yazmakta bulduğumu farkettim.

Rakı ile en çok bol sarımsaklı haydari ve levrek marin , şarapla sadece peynir yemeyi sevdiğimi farkettim.

En çok alkol aldığım yıl oldu. (Ben canım sıkkın olduğunda  içebilenlerden değilim. Canım sıkkınken ağzıma burnuma alkol kokusu gelirse , direk sarhoş olurum. O yüzden bu alkol alma halini iyi olmama bağlayabilirsiniz. ) Ve buna bağlı olarak güzel güzel meyhaneler keşfettim.

Güzel kitaplar , yeni yazarlar keşfettim. Bol bol tiyatroya gittim. Güzel filmler izledim.

Bahis oyunları oynadım , poker oynamayı öğrendim ve çok eğlendim.

7 yıl sonra babamla iletişim kurup , hayatımda ilk defa babaya sahip oldum.

Babamı dinlemeye başladım , annemi anlamaya çalıştım. Ve ikisi ile de halen daha devam eden bir hesaplaşmaya girdim. Elimden aldıkları ve aldıklarının farkına varmadıkları bir ergenliğim var onun hesabını sordum. Bir yere varamadım , ben de ergenlik yaşamaya başladım.

Bloga dönmek çok ama çok iyi geldi . Yargılanmadan içimi açmak insanlara. Bunu sağladığı için Saçaklı'ya tekrar teşekkür ederim.

Şimdi 2018'in başındayım. Hiç bir karar almadım yeni. Her şeyim de var çok şükür.
Yaşadığım için kendimi çok şanslı hissediyorum. Sağlıklı olmak , sevdiklerimin sağlıklı olması en büyük kazancım zaten.

Gelsin 2018 elbette öğreteceği bir şeyler vardır. Ve kendisini sakince bekliyorum .

Hepinize İyi Seneler )

İyi ki Varsınız !!!!








13 yorum:

  1. Çok güzel bir yıl geçirmen dileğiyle... :)

    YanıtlaSil
  2. Mutlu seneler.

    Saçaklıya teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. daha güzel yıllar geçirmen dileğiyle :))

    YanıtlaSil
  4. Resmen dev verim almışsın 2017'den, ne güzel olmuş. Döndüğüne de çok seviniyorum, Saçaklı'ya sevap yazıldı bu :)
    İyi seneler bizden, anneyi ve Efki'yi de öp bizim yerimize <3
    Hem belki 2018 çok güzel bir sene olur, kimbilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay bir de Instagramı silmem var 2017'de onu unuttum :)
      Ben de geldiğime çok seviniyorum :)

      Annem de ,ben de sizin tüm evin yeniyılını kutluyoruz.
      Çocukları da özellikle öpüyoruz :))

      Sil
  5. Ne kadar keyifle okudum yazını bir bilsen
    Özellikle ilişkilerin düzelmesi ne kadar hafifletiyor insanı değil mi? Patili dostlar ise can cann

    Blog dünyasına hoşgeldin, ne iyi ettin de geldin. Bu sene bol bol oku, izle, bizimle paylaş ve Efki'yi mıncır :))
    Mutlu yıllar!!

    YanıtlaSil
  6. Çok teşekkür ederim. Galiba ilişkilerimin düzelmesinde de en büyük etken Efki .
    Ben de burada olmaktan çok mutluyum. Sen de bol bol yaz bilmediğim bir dünyanın kapısı açıldı sayende .
    Efki'yi seve seve mıncırırım. İyi seneler

    YanıtlaSil
  7. Ne güzel şeydir farkındalık, bişeylerin farkına varabilmek dolu dolu geçirmişsin bence bundan sonra da böyle devam etmesi dileğiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten ben de yeni farkına varıyorum 2017 yılını ben bayaa iyi geçirmişim.
      Çok teşekkür ederim iyi dilekleriniz için

      Sil