11 Aralık 2017 Pazartesi

Araba Sevdası

Cuma akşamı Sinestezya kitabını bitirdim . Başlarken oldukça heyecanlandırmıştı beni. Ama bitince öyle olmadı nedense . Çok heyecanlanamadım. Sonrasında da şu kitaba başladım. Yazarın bir tek Damızlık Kızın Öyküsü kitabını okumuştum. Doğum günü hediyesi olarak alınan hediye kartına Margaret Atwood'un tüm kitaplarını aldım bu sene. ( Saçaklı halen daha doğum günümde aynı hediye geliyor :)) Yazarın kurgusu çok güçlü ona zerre şüphem yok , ama çeviri de oldukça başarılı.
Netflix'te geçenlerde dizisi yayınlandı 6 bölüm. Çok güzeldi , hem de bayaa bayaa güzeldi. Yine de kitabı okuyunca , kitapları filmlerden daha çok seviyorum gerçeği ile yüzleştim.




Arada da Netflix'te Easy diye bir diziye başladım. Her bölüm kendi içinde başlıyor ve bitiyor , yarım saat civarı 3 bölüm izledim. Bayaa eğlenceli . Tavsiye ederim.

Bu arada 20 yıllık süren araba fobimi yenmek üzere ehliyet almaya yola çıktım . Cüzdanımda boş ehliyetin durmasının bir anlamı yok.Bari arabada alalım  dedim. Fakat Tanrım araba için ayırdığım para ile en kötü arabanın peşinatı bile ödenecek durumda değil. 4 tane yer gezdik. Bir insan bir arabaya neden o kadar para verir anlamadım ki . Neyse al(a)madım. Ama vazgeçmedim.
Çünkü şu anda arabası olan kardeşim bizimle , ve Efki'nin tüm ihtiyaçlarını onunla karşılıyoruz. Veterinere gitmesi , ormanda gezmesi , yatıya kalacağım yerlere onu götürmem. Efki için arabamın olması ve ehliyetimin olması şart.Yıllarca reddettiğim bir şeyi bana yaptırabilen evladımın ağzını yerim ben . Tüm hafta sonum araba bakmakla geçti anlayacağınız .

Bu hafta sonu azıcık gündemden uzak durup, Efki'nin kucağına attım kendimi. Çok çok iyi geldi. Ormanda kahvaltı ettik. Diğer çocukları besledik. Koştuk , beraber uyuduk.

Bir köpeğin boynundaki sıcacık tüyler kadar ruhuma iyi gelen bir şey yok bu aralar .








9 yorum:

  1. Atwood'un Penelope'si de güzeldir :)

    YanıtlaSil
  2. Ay ben de okuyayım kitabı madem. Easy'ye de bakayım. Yaşasın tavsiyeler! :)
    Bu araba köpekli insana lazım bir şeymiş gerçekten. Sanki araba kullanırsam çok özgürleşicem gibi geliyor ama du bakalım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Easy'yi seversin gibime geliyor. Grace dizisini de çok sevmiştin sen de kitaba bayılırsın.
      Bence de lazım araba . Ay her baktığım arabada Efki nasıl biner , nerede oturur diye baktım :))Seninkileri düşünemiyorum bile :)

      Sil
    2. Benimkileri kıçlarından iterek sokuyorsun arabaya, sonrası artık kader kısmet. Biri devamlı kusuyor, diğeri de onun üzerine oturuyor.
      Arka koltuğu komple örten muşambamsı şeyler var. Kenarlarını koltukların kafa dayama yerlerine geçiriyorsun, arka tarafı tamamen örtmüş oluyorsun. Kıldı tüydü kusmuktu, koltuktan değil bu örtüden yıkıyorsun. Aklında olsun.
      Seninki tek çocuk, efendi birine de benziyor, güzelce oturur bence :)

      Sil
    3. ay kıyamam.
      yok benim ki ne kusar ,ne de taşkınlık yapar . Sadece mola yerlerinde karşısına çıkanlara dayılanır :)

      Sil
  3. Ya ne güzel biliyo herkes ne hediye istediğini :))

    YanıtlaSil