31 Aralık 2017 Pazar

Yeni yıl , yine dilekler

Sabahın köründe evin içinde ki pıt pıt ayak sesleri ile uyandım yine.
Uyandığım fark edilince de tepeme çıkmaya çalıştı , benden randıman almayınca annemin tepesine çıktı. Aşağıdaki annem ile ikisinin bu sabah olan mücadelesi.

Kalktım kahve koydum kendime. Bİlgisyarın başına geçip , blogları kurcaladım.
2018 dilekleri, yapmak istediklerimiz vardı hep. Genel olarak hepimiz sadece yaşamak istiyoruz. Maalesef öyle bir hale geldik. Sadece yaşamak , tek parça halinde yaşamak. Bir gün bir tiyatroya , yada arkadaşımızla kahve içmeye giderken ölmek istemiyoruz.

Diğer yan dileklerimiz ise o kadar sıradan ve o kadar insani ki , gözlerim doldu.
Benim 2018'de yapmak istediklerime gelirsek ,

1- Araba Kullanmayı Öğrenmek İstiyorum;
10 gün sonra kurs başlıyor , yıllardır olan şu fobimi yenmek , araba kullanmak ve şu çocuğu ormana götürmek , veteriner kontrollerine rahat rahat götürmek istiyorum.

2-En az 50 adet kitap okumak istiyorum ;
Haftanın 5 günü çalışan biri olarak zaman zaman zorluyor , bazı geceler tek satır okumadan uyuyorum  ,yine de insan hedef belirlemek istiyor.

3-Bol bol spor yapmak istiyorum;
Herhangi bir diyet veya kilo vermek amaçlı değil aslında , oraları çoktan geçtim. Belli bir şekle girdi vücudum ve gerekli kiloyu verdim. Ama spor yapmak hem psikolojime , hem trafik kazası geçirmiş bedenime çok iyi geliyor. Sırt ağrılarım , bacak ağrılarım geçti spor yaptıkça . Uykum düzene girdi. Sağlıklı olabilmek için istiyorum sadece .

4-Yeni şarkılar , sanatçılar , gruplar keşfetmek istiyorum.
2 yıldır spotify üyesiyim. Sürekli bildiğim şarkıları açıyorum. Son 2 aydır yeni yeni listeler çıkardı karşıma çok sevdim. Bilmediğim ne çok şarkı varmış. Ne çok grup varmış.

5-Blog yazmaya devam etmek istiyorum ;
Burada olmaktan çok mutluyum daha çok yazayım, daha çok hikaye okuyayım istiyorum.

6-Daha az kavga etmek istiyorum ;
Desem de bunun koca bir yalan olduğunu biliyorum , zira olmuyor , haberlerle kavga ediyorum , tiyatroda telefonla konuşanlarla , hayvan sevmeyenlerle , yerlere tükürenlerle , kadın düşmanlarıyla tüm bunlar var oldukça kavga etmeye devam edeceğim.

7- Tiyatroya ve sinemaya daha çok gideyim istiyorum ;
Geçen sene tiyatro performansın iyidi lakin sinema o kadar değil , bu sene daha çok film izlemek istiyorum.

8-Yeni aile üyeleri istiyorum ;
İnsanın kendi ailesini seçme şansı yok biliyorum , biyolojik ailemle barışıp , bu sene ikinci ailem dediğim "aileyi " tamamladım. Yeni gelenlerle birlikte büyüsün istiyorum :)

9- Efki daha az yaramaz olsun istiyorum ;
Aslında bu da koca bir yalan , birazcık canı sıkılıp keyifsiz oldu mu en çok ben dertli oluyorum. Ama sağını solunu daha az yaralasın istiyorum.

10- Son olarak kendime ait bir sırrım var , onu bir gün buralara yazmak , dağa taşa haykırmak , herkese anlatmak istiyorum. Ve bunun için de gerekli şartların olgunlaşmasını istiyorum.

Tüm bunlar dışında , Sağlık  ve Barış en baş dileklerim.
Hepinizi çok seviyorum. Şimdi bu sene bol bol dinlediğim,
çok sevdiğim bir şarkı ile veda edeyim.


19 yorum:

  1. milli piyango kazanmak isteyen yok sanırım blogger da..
    araba sürmeyi öğrenirsin inşallah, çok bi olayı yok zaten :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ferminayla ben en büyük taliplileriyiz piyangonun :D

      Sil
    2. benim babam da içten içe istiyor galiba :D
      yarım yarım bölüşebilirsiniz ödülü :) çıkarsa zaman çarkı seti beklerim :P

      Sil
    3. Zaten bir çıksa kendime blog arkadaşlarıma sokaktaki dostlara herkese bir şeyler alınır :)

      Sil
    4. iyi şeyler yapmak istediğin için çıkmadı,
      seneye dünyaya kötülüğü yayacağım, çılgın bilim insanlarına yatırım yapacağım niyetiyle alırsan çıkar belki :P

      Sil
    5. ÇIKMADIIIII
      Efki için bile bilet almıştım ama çıkmadı.
      Neyse seneye deneriz şansımızı :)
      Tekrar iyi seneler :)

      Sil
  2. Kitap molaları verilmeli bence işyerlerinde aslında. Çalışanları rahatlatmalı. Ama nerede !

    Geçmiş olsun. İlk defa duydum kazayı :(

    Saydıklarının hepsi veya mümkün olan en fazla sayıdası olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim iş yerinde bir çocuk vardı ( kimse pek sevmezdi gerçi) öğlen yemeklerini 15 dakikada yiyip , odasında oturup 45 dakika kitap okurdu. Herkes dalga geçerdi çocukla , bence şahane şey yapardı.

      Kaza çocukken oldu ama bayaa bir etkisi kaldı vücudumda. Spor ile silmeye çalışıyorum.

      Sil
  3. ayyy bak ben sana daha az kavga diliyorum bunların içinden bana en önemlisi o geldiii, hadi hiç ama hiç kavga etmeeee yeni yıldaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. değil mi , ben az kavga edeyim de gerisi zaten olur :)

      Sil
  4. Tüm dileklerinin musmutlu gerçekleşmesini, her gerçekleşenin ardından yeni yeni umutlar beslemeni diliyorum...
    Yeni yılın kutlu olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok ama çok teşekkür ederim daha iyi bir dilek olamazdı :)

      Sil
  5. yeni aile üyeleri dileyen başka blog bulamam sanırım... :)

    YanıtlaSil
  6. Tüm dileklerinin kabul olmasını diliyorum. :)

    YanıtlaSil
  7. Sen o arabayı sürmeyi mutlaka başar zaten o zaman yerinde duramazsın inan bana.
    Ben 6yil erteledim şimdi arabam olmadan yapamıyorum.
    Başarılar mutluluklar dilerim❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay gerçekten mi ?
      Böyle cesaret verecek sözlere nasıl ihtiyacım var anlatamam.
      Çok teşekkürler

      Sil