17 Aralık 2017 Pazar

BOM BOŞ HAFTA SONU

Yine koca bir cumartesi gününü araba bakarak geçirdim.Allah'ım kesinllikle akıl karı değil. Arabanız varsa  sakın satmayın alınmıyor. Aldım sayılır. Eğer bir aksilik çıkmazsa  , Pazartesi kesinleşecek.
Akşam eve inanılmaz yorgun geldim . Efki'nin yanına kıvrıldım. Boyunluktan dolayı çok makul bir aşk yaşayamıyoruz ama yine de bal gibi kokuyor. ( Deniz Seki tarzı betimlememden sonra bu paragrafı bitiriyorum)

Bu sabahta kalktık Bahçeköy tarafında bir yere kahvaltıya gittik. İstanbul 'da yaşayanlar için ağır tavsiye vereceğim. Binbaşı Çeşmesi diye bir yer keşfettik , orman ortasında çokça köpek barındıran bir kahvaltı yeri burası , açık büfe ve kişi başı çok makul bir fiyat .Çalışan çocuklar da çok ince . Hemen sobanın yanına alıyorlar bizi. Ve biz oradayken oluşan tüm tabakta kalmışları bir poşette bana veriyorlar. Ben de yolda dura dura bulduğum ,çocuğa yediriyorum. Bunu bildiklerinden dolayı sanırım bugün biz söylemeden "abla poşetin hazır " diye getirdiler. Çayları da hep taze. Yolun düşerse aşağıda bilgilerini bırakıyorum.
https://www.zomato.com/tr/istanbul/binba-emesi-kahvalt-salonu-kemerburgaz-merkez


Nam-ı Diğer Alice kitabına devam ediyorum . Çok fırsat bulamadım bu hafta okumaya ama bu hafta bu açığı kapatmayı planlıyorum. Başka da hiç bir şey olmadı koca hafta sonunda .Hem hiç bir şey yapamadım , hem de çok yoruldum. Neyse azıcık blogları falan kurcalayayım bir film önerisine denk gelirim illa ki.

Tüm hafta sonu da bu şarkıyı dinledim. 


2 yorum: