19 Ocak 2018 Cuma

Saçaklı'nın Kafasındaki Deli Sorulara Cevap 1

İki gündür yoğunluktan gelemedim.

Saçaklı'cığım şu konuda düşünce merak etmiş. Yorum mu yazayım, buraya mı ekleyeyim diye kafam karışmışken kendisine sordum. "Ne istersen " dedi. Bu konudaki fikirlerimi başıma bir şey gelmeyecekse burada paylaşmak isterim.

Bu uygulamalardan birini indirmiş bir arkadaşıma bir gün “neden” diye sordum. “O kadar yalnızım ki kendi kendime cilve yapacak duruma geldim” dedi. Çok hak verdim.
Yalnızlık gerçekten bazen taahhüml edilemez bir şey olabiliyor.

İş ve ev arası yaşayan bir insan için , birileri ile tanışmak zor olabiliyor. Zaten neresi olunca doğru insan olur ki .

 Bar da olmaz  çünkü muhtemelen etrafınızdan “ bardan tanıştığın kişiden ne hayır gelir “eleştirisi alırsınız.
Sinema  -tiyatroda gelse adam , " bunun için mi gelmiş oraya" diye yorum yapılabilir.

Spor salonu desem 3 yıldır spor yapıyorum size gelip merhaba diyebilecek özgüvenli insanların, kafa protein tozundan infilak etmiş olabiliyor. Ay şunu da anlatmadan geçmeyeyim. İlk yanıma yaklaşan erkek spor salonunda elinde 40 kiloluk dumbell ile olmuştu. 3 dakika sonra ilk sorusu “ kollarım nasıl? “ olmuştu . Güzel annem güzel.  

 Yolda , sokakta , otobüste zaten demiyorum bile zira kimsenin yorum yapmasına gerek yok kendiniz bile kafasına çanta ile vurulabilirsiniz. Bence makul bir şey uygulamalar.

Çok yakın bir arkadaşım 2 yıl önce uygulamadan tanıştığı biriyle 2 ay önce evlendi.

Benim de kullandığım bir dönem oldu ,çok eğlendiğim insanlarla tanıştım . Gittiği ülkelerden bana hediye alacak incelikli insanlar , oturup sadece edebiyat ve sinema konuştuğumuz insanlar .Ama tabi ikinci görüşmeye varmadan " ben ciddi düşünüyorum” diyen biri de vardı. Ve ilk görüşmemizin keyifli geçtiği , fakat ikinci görüşmede ( 2. Görüşme 24 saat geçmeden olmuştu) “ sen beni sevmiyorsun" diyenler de.

Kötü yanı ise , çok fazla alternatif var ve belki de çok sevebileceğin birini o alternatifler yüzünden kaybedebiliyorsun. Bir de tabi erkek versiyonundan bahsediyorum , bazen erkekler inanılmaz kaba ve inanılmaz cüretkar olabiliyor. Çeşit çeşit insan var , bir tanesi bana “ sen de bastırılmış libido var” diye mesaj atmıştı mesela . Ve ilk mesajı buydu. "Evet var" diye dalga geçeyim dedim vazgeçmedi. Tanrım bir cümle içinde şu kelimelerin hepsi geçiyordu : ön yargı , özgürleşme , zincirlerimiz , esrik , eril , altmetin , zihin. Yani şair diyor ki ; ben şimdi seni bu kelimelerle etkilerim , sonra Taksim’de içeriz , sonra bana geçeriz.  Çok takılmamak gerekiyor , engelleme butonu var çünkü.

Bir de Saçaklı’nın yazdığı şu paragrafa istinaden ; Konuya mesafeli bakmamın tek sebebi, amacın direktliğinin flörtün doğasına aykırı olduğunu düşünmem sanırım... "Ay beğendi mi acaba" , "çin yemeği seviyor mudur ki" , "müzik zevki nasıl allah bilir!"  gibi meraklanıp pırpırlanacak zaman yok. Her şey profil sayfasında yazıyor, beğenmezse zaten gelmiyor. Kardeşim biz ne zaman oturduğumuz yerde içlerimizi kemiricez! :)) Buna o kadar katılmıyorum ki, profil sayfasında tüm zerreciklerimize kadar uymamıza rağmen birini öldürebiliyordum. Tüm soruların yanında , yine pır pır edebilirsin.


Şimdi kullanmıyorum zira o kadar vaktim ve kendimi anlatacak gücüm yok. Ama ihtiyaç halinde tekrar dönülebilir. Dikkatli olmakla beraber , eğlenip vakit geçirebileceğiniz arkadaşlar bile bulabilir insan. Sevgili olabilirsiniz , hatta çok yakın arkadaş bile olabilirsiniz. 

Not: Görseli aldığım internet sitesinde de köpek büyüsü yapılıyormuş. Olmadı bunu da deneriz. 

15 yorum:

  1. evet aslında ya, pırpırlanacak bir şey bulunur heralde yine istenirse.
    bana da gelebilecek mesajlarla uğraşamam gibi geldi. koca ülkede de insan kalmadı, chatleşelim mi diyen bir italyanla ingilizce pratik yapıyorum ahhahah :D yani tüm akıllı uygulamalarda olduğu gibi sen ne kadar kullanmak istersen o kadarıyla alakadar olabiliyorsun. ben kesin yine gider ordan bile kız arkadaş edinirim bak gör :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun kız arkadaşlarda iyidir. Ama azıcık amacına hizmet etse de fena olmaz demi :)

      Sil
  2. Köpek büyüsünden de bahsedelim istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. https://buyuilmi.blogspot.com.tr/2017/02/kopek-buyusu-ile-2-haftada-asik-ettirme.html

      İlgili link aşağıdadır efendim.
      Bilgilerinize

      Sil
    2. oha ahhahasdfsgad :)))

      Sil
  3. Büyüler için köpek kılı ve tırnağı temin edilir. Evlere kargo servisimiz mevcuttur.
    Yalnız bu köpek büyüsünün belirtilerinin hepsi bende var? Evi daha mı sık süpüreyim ne yapayım? Gece uyurken ağzıma burnuma mu sokuyor bu gerzekler?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bozuluyormuş büyü , ama ona da köpek kılı gerekiyormuş.
      Evimizde topaklarla bir servet yaparım da , dinen uygun bulmuyorum.

      Sil
    2. Siyah şapkamı taktım kargomun ulaşmasını bekliyorum ahahahaha :D Töbe yarabbim. Zaten sonum ya evlendirme programı olacaktı ya da bi uygulama yükleyip böbreklerimi kaptıracaktım :)) Ben güvenmiyorum ya tinder minder.

      Sil
    3. Yahu tinder falan istemiyorsanız , köpek büyüsü hizmetimiz var. Böbrek sen de kalıyor . Kesin garanti.

      Sil
    4. yahu büyüyü bile hedef olunca yapabiliyoruz. benim için ikinci aşama o :))
      bu arada tinder değil ona ben de güvenmiyorum. gideyim de italyan arkadaşım grammar hatalarımı düzeltsin euheuheu :D (bir şeyde daha amacından saptı.)

      Sil
  4. Ahahahahaha, yorumlara ne güldüm yahu... Köpek büyüsü ha vay be erken evlendim ben erken bunlardan mahrum kaldım. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım eğer okursan köpek büyüsü evliler için de yapılabiliyor. :)
      Lütfen öyle düşünme :D

      Sil
  5. Böyle büyüler mi varmış:))) büyüye inanmamalısınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnansa idim benim evimde bulduğum büyü tutardı güzelim yok öyle bir şey, hoca diye şarlatanlara para kaptırmak bu. Yıldızname denilen olaya inanırım oda zaten hayatta bir defa baktırılması gereken bir olay.

      Sil