24 Ocak 2018 Çarşamba

Bir Ejderha Sırtında

İstersem bir ejderhanın sırtına binip gezebileceğimi Khaleesi'den önce bana Ursula öğretti.
Fantastik Edebiyat ilk hayatıma girdiğimde Sezgin Abi elime " Kadınlar ,Rüyalar, Ejderhalar " kitabını tutuşturdu. Ve dedi ki ; "Bazı yazarlar vardır ne yazarsa yazsın okunur ve Ursula'da öyledir " 

Sonrasında Mülksüzler ile devam etti yolculuğumuz, hepsini okumadım ama okuduklarımın hepsini su gibi içtim, hepsinde , her satırında kendime ait bir şey bulabilirdim. 

Sevgili Ursula , hayatıma soktuğun dünya ve kadınlar ve tabi ki ejderhalar için çok teşekkür ederim. 

Ve en sevdiğim sözü ile hepinizi öperim , " Devrim ya ruhunuzdadır ya da hiç bir yerde değildir."

2 yorum:

  1. Sabah haberi aldığım öyle üzüldüm ki... Sanki bütün Yerdeniz'i de aldı gitti, sanki bir daha okusam ilk okuduğumdaki gibi olmayacak.. Üzgünüm bugün...

    YanıtlaSil
  2. mülksüzler ve yerdenizleri okudum severdim tabii ama hayat iştee.

    dark güzel tabikide, mindhunter, legion, stranger things, twin peaks, black mirror, skam, 13 reasons why, shameless, skins gibi birçok iyi dizi var yaaa. dark oldukça yumuşaklardan yanii. ve süper kuzey dizileri var çok çok iyiler. onlardan da söylerim sonra istersen :)

    YanıtlaSil