4 Ocak 2018 Perşembe

Saçaklı Mimi

Efendim canımın içi , gözümün nuru , ciğer parem , Saçaklı'm mim başlatmış ben de yapam dedim. 
2017 yılını 17 fotoğrafla anlatacakmışız. Kendimi çekmediğim fotoğraflarda zaten Efki'yi seçmişim. O yüzden kusuruma bakmayın. 


Ocak ayında kar yağmış ve ben kendimi kaybetmişim , sonra bir de Nazım Hikmet'in 115. doğum günü kapsamında Kardeş Türküler dinlemişim yine . (Coriolanus , Hisse-i Şayia,, Nefesinizi Nasıl Tutarsınız  ve 12. Gece oyunlarına gitmişim.)

Şubat ; Bol bol arkadaşımın evinde içmiş ve gidip evlad-ı hayvanatımı , ömrümün sebebini eve getirmişim.( Son , Fehim Paşa Konağı , Karıncalar - Bir Savaş Vardı oyunlarını izlemişim) 

Mart ayında ise , Efki Bey'i yavaş yavaş ormana götürmeye başlamışım , bir de yine Kardeş Türküler konserine gitmişim (Şekerpare , Komik-i Şehir Naşit Bey , ve Antabus oyunlarını izlemişim ) 

 Nisan ayı referandumla geçmiş , gidip bir umut oy vermiş , sonuçları bahçeden endişeli bir şekilde takip etmiş , ama yine de umudu kaybetmemişiz.( Ay Işığında Şamata , Hamlet , Macbeth , Sızı ise Nisan Ayının oyunları ) 

Mayıs ayında ise baharla beraber , dışarlarda fink atıp içmeye başlamışım ; bir de yıllardır gitmediğim Samatya meydanına gidip , meydanın eski halini göremeyince üzülmüş , yine de İkinci Bahar'ı hatırlayıp gözleri doldurmuşum. ( Ben Çağırmadım oyunu ile sezonu kapatmışım)

Haziran da Efki ev boyandığı için depresyona girmiş , onun depresyonu ile bol bol ağlamış iyileşmeye başladığı gün de bu fotoğrafı çekmişim.Bir de Sezgin Bey'ler teşrif etmiş , son kitabı Farfara'yı Efki adına imzalatmıştım :) ( Açık Havada Cibali Karakolu'nu izlemişiz ) 






Temmuz , Yaz geldiği için ben zaten depresyona girmiştim. Depresyondan kurtulmak için gidip yüzem bari diye ufak bir tatil yapmıştım. 

Ağustos , annemin doğum günüydü bol kahkaha eşliğinde doğum günü kutlamıştık. 
 Eylül ile beraber yaşam enerjim gelir diye ummuş , ama hava halen daha çok sıcak olduğu için mutsuzdum :) O ara annem nereden olduğunu bilmediğim bir yerden Selo'yu getirdi.1 Eylül'de de Kardeş Türküler YOL albümünü çıkardı. 
Ekim ayı kesin hava soğur diye arkadaşımın balkonunda kutlama yapmıştık ( yine soğumamıştı) , bir de yine bir Kardeş Türküler konserine gitmiştim , deli gibi dans etmiştim. 
Kasım ayı , doğum günü ayı olduğundan bol bol kutlamalı geçmişti 

Aralık ayını ise hem araba kullanmayı öğrenmeye , hem de poker oynamayı öğrenmeye ayrılmış , pokerde her oyunda harikalar yaratmaya başlamıştım :) (20 TL kazandı)  Yılın son haftasına da şu şahane masada başlayıp , hastahanede bitirmişim. 
Bunlar dışında gittiğim filmleri , okuduğum kitapları ay ay yazamadım. Çünkü çok iyi bir ajanda tutmadım ama bu sene başaracağım.Çok sıkıcı olmayan bir hayatım varmış bana göre , bol bol alkol , köpek patisi , tiyatro , müzikle geçmiş.2018'de 18 tane fotoğrafla daha güzel bir döküm eklemek dileğiyle . 


7 yorum:

  1. daha güzel günler geçirmen dileğiyle :)
    bol tiyatro bol kardeş türküler olmus :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en güzeli bunların daha çok olanı olsun .
      Hepimizin .

      Sil
  2. Kuşu izleyişine bayıldım nasıl şekersin, fotolar çok güzel, bu güzelliklerin eksilmesin üstüne daha çok ekle inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok severim bu fotoğrafı , gidip Selo'yu izliyor dakikalarca , o da bizden korkarken Efki'den korkmuyor.
      Hep beraber ekleyelim. :)

      Sil
  3. :) Kar sevenler derneği kurucam. :) Allah'ım yaz sevmeyen birini daha buldum şu anda ofiste göbek atma isteğiyle doluyum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kış çocuklarıyız biz.
      Bu kış güzel olsun bari :) Beraber göbek atalım.

      Sil
  4. :) heeeey ay baştan sona güldüm eğlendim, güzel hayat beeee :)

    YanıtlaSil