26 Ocak 2018 Cuma

Öldühttp

Demir somyanın altına girmekle , girmemek arasında kararsızım bir kaç gündür. Bir yandan girip bir süre hatta uzun bir süre orada kalmak istiyorum bir yanda da " dur geçici bir hal buralarda kal" diye kendimi oyalıyorum.

Bazı şeyler iki kişinin arasında kalmalı ya özellikle ilişkilerde , ama arkadaşları ne yapıyorduk hatırlamıyorum ? Sevgili arkadaşlarından çok senin arkadaşların olmaya başlıyor , sonra adam gidince arkadaşlara nasıl davranırız , nasıl konuşuruz bilmiyorum ben . Bir de ortada düzenli kontrolleri yapılması gereken bir çocuk var. Ay kafam yine basmıyor.

Psikolojim çok yanarlı dönerli . Pihucuhuvvv çoşuyorum yani bildiğiniz gibi değil. Şu aşağıdaki tam olarak anlatıyor aslında , iki gündür mesaj atan , soru soran herkese aynı tepkiyi veriyorum. Hem de 5 gündür aklıma geldikçe sürekli buna gülüyorum.


Tam " İyiyim , iyiyim" derken şu videoya denk geldim. İzledim , izledim ve ilk yaş geldikten sonra devamı da geldi. O " kurban olurum sana " derken titreyen ses var ya , o kadar iyi biliyorum ki. O çocuk yemek yemeye gelirken sesin heyecanı yine .


Hafta sonu bol bol okumayı düşünüyorum. 2 günde izin aldım. Reset atmam lazım kendime.
Hepinize sevgiler



16 yorum:

  1. iyi okumalar, iyi dinlenmeler :)

    YanıtlaSil
  2. O nasıl bir mesaj öyle🙃

    YanıtlaSil
  3. Girme girme... ordan wi-fi çekmez yazamazsın buraya... daha bana entelektüelite aşılayacaksın, ohooo çok işin var! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok pis entellik aşılarım bak , toplum buna hazır değil canım.
      Çok işim olduğu kesin lakin birazcık cazip görünüyor Demir Somr
      ya altı.

      Sil
  4. Mesaj güzelmiş masum birinden olduğu belli zaten:))

    YanıtlaSil
  5. O mesajı geçen gün anneme gönderdim - malum o da emekli öğretmen
    İkimiz de krize girdik, moral depomuzu doldurduk :)

    Kedi videosundaki mücadeleci kediye mi yüreği güzel adama mı hayran oldum bilemedim. İkisi de bu dünyaya gönderilmiş özel ruhlar bence.

    **Buralardan gitmek derken? Nası yanii??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O mesaj sürekli dilimde :)

      Her ikisi de sanırım ama adam ayrı bir gönlümü fethetti.

      Bir kaç gün uzak kalmak ve depresyona girmek istiyorum ama ne Saçaklı ne Efki izin vermiyor :)

      Sil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Sayfamda sizi bekleyen bir mim var.
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  8. Öldühttp efsoymuş yalnız. :D Sen sinlen dolaş yine bize gel, gelmezsen biz özleriz ki.... Bize de yazık değil mi???

    YanıtlaSil
  9. Zamanla herşey yolunu buluyor, yaşam da, arkadaşlar da.. kendinizi iyi besleyin öncelikle, demir, b12 değerlerinize baktırın, depresyonda bunlar da önemli. Ama önce siz önemlisiniz, sonra da çocuğunuz. Uçaklarda hosteslerin güvenlik anonsunu hatırlayın, basınç düştüğünde önce maskeyi kendinize takıp, sonra başkalarına yardımcı olabilirsiniz. <3
    Yayınladığınız kedili videoyu ilk defa gördüm, çok çok etkilendim.. Teşekkürler. Yayınlarınızı izleyeceğim. Sevgiler gönderiyorum <3

    YanıtlaSil
  10. Aglancak bir durum ama gülüyorum hüseyin'e. Yazıktır kıymayın yavruya, aşın korkularını ki benim yaşıma gelince de aynı tepkiyi vermesin :(

    YanıtlaSil