22 Kasım 2017 Çarşamba

Murat Boz Şapkası

Yaklaşık olarak 17 yıllık arkadaşım belli periyotlarda , şirket eğitimi için İstanbul'a gelir. 
Her geldiğinde de alış veriş merkezi gezmek ister. Ve her defasında "Ne olur gir , gez ben gelip seni alayım" diye yalvarırım. Ve zerre başarılı olamam.
En son geldiğinde ufak bir sinir krizine girdim. "tamam" dedi.
Şimdi yine gelecek , ve diyor ki ; "Klinik mağazasına gidicem pudra alıcam , kokoreç ve midye yicem , bir de Murat Boz şapkası"  ar yu kiding mi ? 
Defalarca anlatmaya çalıştım , " ben alış veriş yapmayı sevmiyorum , avm sevmiyorum , Taksim'e artık akşamları gitmiyorum " . Anlayış gösterdi mi ? Hayır.
Anlamadı.
Zaten benim için gelmemişsin ve seninle gezmemi istiyorsun. Ve nefret ettiğim bir şey için. Ve eminim 8 saat gezip , hiç bir şeyi beğenmeden " Antep'te daha güzel " diye söyleneceksin.
Neden beni sürüklüyorsun peşinden. Bana yazık değil mi ?

Ayrıca Murat Boz şapkası ne ya . 
Niye Murat , niye Boz , niye onun şapkası.

Günün Bilgisi.: Alış- veriş yapmaktan nefret ediyorum.

2 yorum:

  1. Gugıl aramalarımı Murat Boz şapkasıyla kirletmiş bulunuyorum... üstelik üzerinde horoz olan bir şapka çıktı. Bu adam Denizlili mi? Kafalar karışık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmiyorum. Ben de bere sandım ilk başta değilmiş.
      Sonra da başka oyuncu bir kızın şapkasını yolladım.
      Çok çaresizim. Elimde Murat Boz ve Diğer oyuncu kızın fotoğrafını alıp , şapkıcılara gidip " bu şapkadan var mı ?" diye sorucam galiba.

      Sil