29 Kasım 2017 Çarşamba

Şarabın Gazabı

Hafta içi  , haftanın daha 2. günü falan demedim dün akşam büyük bir alkol denizinin ortasına soktum kendimi.Gecenin sonu çok fazla yok ben de . Koca koca boşluklar. Beni eve bırakan arkadaşıma " ben ölürsem 40 gün üzülün , hakkıyla matem tutun " diye baskı yapıyormuşum. 

Allah'tan yanlarında rahatlıkla içip dağıtabildiğim 2 arkadaşım var. Çok büyük bir lüks. 

Sabah uyandığımda yapmam gereken herşeyi yapmış olduğumu fark ettim .Dişlerimi fırçalamışım , makyajımı çıkarmışım , kıyafetlerimi dolaba yerleştirip , kirlileri banyoya götürmüşüm. Efki'nin yatağını annemin odasından , kendi odama taşımışım. Üstüne üstlük sağa sola mantıklı mesajlar yollamışım. "sabah gecikicem , sen eve gittin mi ? , yarın ki işin sonucunu mesaj at önce " . Nasıl olabiliyor bilmiyorum. En son bu kadar hatırlamayacak derecede sarhoş olduğum 7-8 sene önceydi.

Sabahta kalktım ehliyet kursuna yazıldım. Ehliyet başvurusuna yarı sarhoş ve hangover gittim zaten . İş yerindeki arkadaşım " sen ehliyeti alınca zaten ilk hafta kaptırırsın " dedi. Eğer ehliyetimi alabilirsem , ve araba kullanmaya başlarsam asla ve asla damla alkolle bile o direksiyona oturmam , bu konuda o kadar eminim kendimden. 


Akşam gidip spor yapmam lazım yoksa bu uyuşukluk çıkmaz benim üstümden. 
Neyse ben bu yazıyı hiç bir yere bağlayamıyorum . 
Akşam gidem spor yapam , Efki'yi mıncıram , kitap okuyam .

Günün Bilgisi de şu olsun ; İçki içmeyi seviyorum ne yapayım :) 


4 yorum:

  1. sonunu hatırlayamayacak kadar değil ama şarabın ucunu kaçırma hatasını ben de dün akşam yaptım. şarabın bende baş ağrısını yaptığını içince hatırlamam tam bir gerzoluk! :)

    YanıtlaSil
  2. Ağrı , dağıtmak falan ayrı da .
    bana iyi geldi ya . istediğim kadar saçmaladım.

    YanıtlaSil
  3. Aaaa bayaa gitmiş yazılmış ehliyet kursuna!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabi ki !
      Yeni söylenme ve başarısızlık macerası var kaçıramam :)

      Sil