2 Ocak 2019 Çarşamba

Yıl Dökümü

Bir ton şey yazmayı planlamıştım ama araya hep bir yoğunluk girdi ve yapamadım , kısmet 2018 değerlendirmesi yaparken yazmakmış .

2017 yılından güzel bir zor , engebeli ama yine de güzel geçmişti , Kendisiyle ilişkimiz fena değildi.2018 yılına da 2017'yi aratmasın diye beklemiştim.
Ama 2018 beklediğimden iyi geldi. İlaç gibi geldi hatta . Arada sıkıntılar , vefatlar , ameliyatlar oldu ama yine de sevdim kendisini.

Öncellikle 2018 yılında yaşadığım en güzel şey , aşık oldum . :) Gerçekten hiç beklemediğim bir anda oldu. Hani umudumu kaybetmiştim falan değil , bunun umut edilecek bir şey olmadığını düşünüyordum, bir anda oldu.

Toplam 50 kitap okumuşum. Çok iyi bir rakam değil Ama iş hengamesi içinde ancak bu kadar oldu. En sevdiklerim ; Margaret Atwood - Kör Suikastçi , İsmail Güzelsoy - Değmez , ve Ayfer Tunç- Aşıklar Delidir oldu.

En sevdiğim dizi , The Handmaid's Tale ve Mad Men oldu , sanırım Elizabeth Moss kaynaklı bir torpil geçiyorum.

Bu sene tek festival filmine gidemedim , sinema anlamında da güzel filmler izledim ama eski olmasına rağmen en sevdiklerim ; Jagten ve Split oldu .

Hayatımın en güzel tatilini bu sene yaşadım.

Ehliyet aldım , az az , yarım yamalak araba kullanmaya başladım.

Gebeş gebeş yattım yılın çoğu kısmında , spor yapmaya üşendim . Tam bir gayret " yaparım artık" dedim , hızımı aldım gayet iyi durumdayken de ameliyat oldum , gebeş gebeş yatma kısmını halen daha devam ettiriyorum. Zaten bir kaç ay içinde de Ankara'ya taşınacağım içinde yeni bir spor salonuna gerek duymuyorum.

En çok seçim gecesi üzüldüm yalan yok.

Galiba hırsımı en çok bu sene yendim ben , zaten oldum olası çok hırslı biri sayılmam ama yaptığım her şey yarım yarım kaldı. Yine de bu his beni rahatsız etmedi. Yarım bıraktığım kitaplar , filmler , diziler oldu . Bazı yolculuklara çıkmayı sonraya bıraktım , evlenmeye çalıştım baktım daralıyorum 2019'a bıraktım.

2018 muhasebesi sanırım üstteki maddelere denk geliyor , yetişme , hızlanma paniğini bırakınca bir şeyler daha güzel oldu.

2019 için beklediğim hiç bir şey yok aslında şahsi olarak . Kendimden beklediğim ise kıçımı kaldırıp nikah işlemlerine başlamam lazım , kıçımı kaldırıp nakliye şirketi bulmam lazım ve bir de spor yapmam lazım. Biraz daha kitap okumam lazım. Daha fazla izlemem ve öğrenmem gerekiyor . Fakat elimden bu kadar geldiği için kendimi suçlu hissetmeyeceğim . Bunlar benim elimde olduğu için 2019'dan beklenti kısmına yazmam doğru olmaz.

Lakin  2019 yine hatırlamamız veya hatırladığımızda boğazımıza oturacak anılar bırakacak geride biliyorum. Yine de ; sokakta yaşayan , çöplerden mama karıştıran , kara gözlü , kara veya sarı tüylü çocuklara iyi davranılsın istiyorum. Barış , kadın şiddeti , çocuk istismarları gibi konular bile temenni olmaktan çıkıp , çözüm bulunması gereken  şeyler kısmına giriyor bence.

E tabi bir de bu sene ve önümüzdeki 10 sene boyunca şu çocuk bana kuyruk sallamaya devam etsin istiyorum.

Hepinize iyi seneler




9 yorum:

  1. Güzel geçmiş 2018 yılın, 2019 daha da güzel geçsin.
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. E herkes kadar sıkıntılarla boğuştum ben de ama yine de " Yaşıyoruz çok şükür " modundayım .

      Hepimize güzel gelir 2019 umarım

      Sil
  2. 2019 daha güzel olsun...

    YanıtlaSil
  3. 2019 çok daha güzel bir sene olsun sana, tüm isteklerine sihirli deynekler tokansın inş ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarımmmmm.
      Yaşamak tek parça halinde bu bile tek sihir çok şükür

      Sil
  4. Bence de 2019 daha güzel olsun, hepimiz için...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Temenniden ziyade artık öyle istiyorum Canım Leylak Ablacım :)

      Sil
  5. 2018 genel olarak güzel geçmiş. 2019 daha büyük güzellikler getirsin sana.

    *50 hiç fena bir rakam değil bence ;)

    YanıtlaSil