11 Ocak 2019 Cuma

Diziler - Filmler


Geçenlerde şu filmi izledim . Project Lazarus orijinal adı ama çevirirken Diriliş Projesi olarak çevrilmiş. Beyninde olan bir kanserden dolayı çok az vakti kaldığını öğrenen bir adam , tam ölmeye hazırlanırken kendini 70 yıl sonra uyanmak üzere  bir projeye veriyor. Hem 70 yıl sonra uyandığındaki yaşamı anlatıyor, hem de buna nasıl karar verdiğini. Arada kalma hissi sanırım filmde anlatılan , ama beni sanırım en çok hiçbir şeyin bizim kontrolümüzde olmadığı duygusu yakaladı. Devasa efektler olmadan bilim – kurgu film olabiliyormuş. Sevdim , fena değildi.

Bir yerlerden önerisine denk geldiğim Madame filmi vardı. Hizmetçi filmi , bir akşam masada 13 misafir olmasın aman uğursuzluk getirir diye , evin hizmetçisi 14. Misafir olarak masaya oturur. Ve olaylar gelişir. Sanırım sınıf farkından dem vurmak istemiş , ama ben bu fikri anlamak için zorladım kendimi. Çok sevmedim açıkçası izlenmese bile olur .


                            


Netflix’te , You diye bir dizi vardı onu bitirdim bir de . Ay çok sevdim bunu ama . Aynı isimli bir kitapta varmış. Kitapçıda çalışan bir oğlan var , bir gün kızımız kitap almaya girdiğinde çocuk bu sarışın ve havalı kıza aşık olur. Stalklama nedir ? Nasıl yapılır ? Bu soruların hakkıyla cevabını vererek ,kızımızın hayatına dahil oluyor . Karakterler bence gerçekçiydi , gerilimi de dozundaydı. 10 bölüm sanırım hiç sıkılmadım izlerken . 2. Sezon devam eder mi bilmiyorum ama ilk sezonu için yorumum ; olmuş bu. Bu da fragmanı , bence şans verilebilir.



Sonra da ; Perfume dizisine başladım. Yine bir gizem , bir cinayet , karanlık puslu bir yer .Ay nasıl seviyorum böyle şeyleri .Henüz 3 bölüm izledim ama sanırım şu gizem , cinayet dizilerine en çok Almanca yakışıyor. Onlar öyle gergin gergin konuştukça , “ tamam çözmeyin boşverin” diyesim geliyor . Liseden beri arkadaş olan 6 kişinin , biri ter bezleri oyulmuş ve saçları kesilmiş bir vaziyette evinin havuzunda ölü bulunur. Sonra da çarpık ilişkiler kurbanı dedektif kızımız ve savcımız bu cinayeti araştırır. 

Varsa böyle dizi – film önerileri söylesenize .
Öpüyorum .

11 yorum:

  1. Nico 1988 filmini çok merak ediyorum. Aslında Filmekimi'ne de gelmiş, haberim yoktu.

    Perfume'u çok övüyorlar valla. Merak ediyorum fakat zaman ayırmakta kararsızım o_o

    Bu arada bayadır yorum bırakamıyordum buralara. Tekrardan merhaba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filmekimi'ne bu sene Biletix'in İstinye Park şubesinin sistemi arıza yaptığı , ve arızaya bakan arkadaş tost yediği için bilet alamadan geçirdim. Çünkü o tostunu yerken , biletler bitmişti.

      Perfume gerçekten oldukça iyi , ben çok sevdim.

      İyi ki geldin çok teşekkürler .

      Sil
  2. Madame yi izledim. Diriliş projesini de not aldım. Ben sana son izlediğim yeşil rehberi tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeşil Rehberi bir kaç kişiden duydum ama izlemedim , listeye not aldım

      Sil
  3. "You" dizisine ben de başladım, 3. bölümdeyim hoşuma gitti bayağı. Sonra da "Perfume" var sırada. Yüreğimin iklimi'nin bahsettiği "Green Book'u ben de öneririm, çok beğenerek izledim. Gerilim değil ama eğlenceli bir şey izlemek istersen Netflix'de "Rita"yı bir dene. Ben çok sevmiştim. Bir de "Suçlu" filmi son zamanlarda izlediğim iyi filmlerdendi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kafa dağıtmak için Rita olabilir , Suçlu filmine de çok gitmek istedim ama o dönem ameliyattan dolayı gidemedim.

      Teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Bu aralar "You" dizisi pek bir popüler.
    1983'ü bitirdim. Şimdi Çağatay Ulusoy'un dizisine başladım "The Protector"

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1983'e dün başladım , tek bölüm izledim , devamına şans verilebilir mi benim bir ufak içim sıkıldı çünkü

      Sil
  5. Lucifer bunların yanında baya masum bak ben sana söyliim ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay hep gördüm de bir izleyeyim demedim.
      Aç illa ki mi diyorsun yani ? Nedir ?

      Sil