10 Aralık 2018 Pazartesi

10.12.2018

Ay ne yapıyorsunuz ?

Yine ne yazacağımdan zerre haberim yok ama başladık bir kere . 

Tüm haftayı nasıl yedim anlatamam . Bir akşam kaçamak yaptım halen daha üstümde etkileri geçmedi. Demek ki neymiş bünyen 2 yıl önceki gibi değil , yok öyle hafta içi deli gibi içip sonra normal hayata devam etmek. Ki bu hafta içi yapılan kaçamakta öyle deli gibi falan da içmedim.

Cumartesi günü V. ile beraber Gölcük'e gittim akraba ziyareti kapsamında. Kuzenler , halam ve babaannem neşeli insanlar bütün gece oturduk , Pazar sabah erkenden de İstanbul'a döndüm. Uykusuzluktan infilak etmek üzere bedenim. Yapmam gereken hiç bir şeyi yapmadım bu hafta ancak Pazar öğleden sonra kendime bakım yaparak günü geçirdim. 

Gitmeden bir gün önce ve yolda Nihan Kaya'nın - Gizli Özne kitabını okudum. Kendisinin daha önce Kırgınlık kitabını okumuştum , Gizli  Özne'de zaten 2003 yılına ait bir kitap. Bihter ve Revna diye iki kadının içi dolu kahve fincanın kırılması ile ortalığa saçılan kahve kokusu üzerine , iç dünyalarına yaptıkları bir yolculuk. Aslında ilk defa karşılaşan kadınların , yıllar önce birbirlerinin hayatına nasıl değdikleri. Tahmin ettiğim , " kesin böyle olmuştur" dediğim hiç bir şeyi açıklamadı kitap bana . Öyle olunca da sonu biraz açık kaldı. Yine de psikolojik kitap sevenler için tavsiye edebilirim. 

Ne dizi , ne film izledim bu hafta .Aşağıdaki şarkıyı ve benzerlerini açıp bol bol bir şeyler okudum. 

Spotify 2018 yılı içinde en çok dinlediğim listeyi gönderdi. Türkçe en çok Müslüm Gürses -Affet ve Muhtelif Kardeş Türküler dinlemişim . Onun dışında da Michelle Gurevich , bilumum Yunan şarkıları ve bol bol Türk Sanat Müziği. 

Detaylı 2018 dökümü ay sonuna doğru yaparım herhalde müzik konusunda da orada irdelerim. 

Hiç bir şeye çemkiresim yok şu anda . Doğal olarak başka bir şey de yazamıyorum. 

Hepinizi öperim

4 yorum:

  1. Geldim, okudum, bi çemkirik yemeden kaçayım ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haahhah aşk olsun benim çemkirmelerim size olur mu hiç ?
      Baktım yine " her şey çok pahalı " diye kafamda balonlar oluştu , ondan dedim :)

      Sil
  2. Çemkirmeden olmass!
    Yazıların tadı tuzu, pul biberi kimyonu o! Lütfenn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geldim geldim.
      En kısa zamanda çemkirecek bir şeyler bulabilirim.

      Sil