15 Ocak 2019 Salı

15.01.2019


Kaç gündür hatta kaç haftadır Volkan’ı elinden tuttuğum gibi aileye takdim ediyorum . Öyle çok resmi şeyler olmuyor , işte alkol eşliğinde yapılan sofralar falan.Şu süreci bir an önce bitirmek istiyorum , çok yorucu. Keşke tüm bu tantanayı , alışverişi , talepleri başka biri yapsa , ben de tatlıcı yerine yine tiyatroya gitsem . 1 aydır tek oyun izlemedim. Doğru dürüst sinema falan da yok , işte dizi falan izlemeye çalışıyorum , Ocak 15 oldu daha tek kitap okudum.

Bari okuduğum kitabı yazayım , İsmail Güzelsoy – Rukas. Banknot üçlemesinin , 2. Kitabı ( İlk kitap ; Sincap ) Kağıt parayı elinde tutarak onun hikayesini çözen Salih , ve Salih’in emanetinin peşine düşen Rukas. Rukas’ın bir hikayesi var zaten , ama Salih’in hikayesini tüm bir mahalle halkı anlatıyor. Hangisi gerçek siz karar veriyorsunuz .Sincap kitabından daha çok sevdim bunu.

İsmail Güzelsoy , Iğdır’lı ve Azeri . Okuduğum diğer kitapları genelde , Iğdır ve Kars yöresinde geçiyor , benim büyüdüğüm topraklarda , bol kar kıyamet içinde . Bu seferde yaklaşık olarak 16 yıldır yaşadığım Sarıyer ve çevresini anlatmış. Kitapları her okuduğumda bildiğim yerler olduğundan , kitabı kafamda canlandırdığımda daha çok eğleniyorum.

Şu Neflix’teki Perfume dizisini bitirdim. Hikaye güzeldi , ama aşırı durgun , durağan, sanırsın Nuri Bilge filmi. Hiç şikayet edemem , ben sevdim ama sevmeyenler olabilir.

Ay bu kadar sıkıcı günlerin içinde cancağzım geldi İstanbul’a . Yeni kitabı Kırmızı Kedi yayınlarından çıktı ; Nefha .  Henüz okumadım , çok özlemişim hemen okuyup bitirmek istemiyorum.  Beşiktaş’ta Minoa diye bir cafe . Yine Sezgin Abi sayesinde tanıdığım Can Anar’ın mekanı. Hem yeni basımlar , hem eski kitaplar satılıyor aynı zamanda ufak bir cafe . Çok keyifli bir yer valla . Fiyatları da çok uygun. Üst katında söyleşi yapmak için bir yer var . Ağzına kadar doldu taştı. Sanatçılar , oyuncular , gazeteciler falan gelmişti. Benim Sezgin Abi sayesinde tanıdığım ufak bir arkadaş grubum var , onları görmekte iyi geldi. Ankara’da kendisine sık sık gelip , evde yaşayan 14 çocuğu seveceğimi söyledim , pek bir sevindi yada sevinmiş gibi yaptı bilemiyorum.

Ayh böyle işte. Başka bir şey yapmadım.



İyi misiniz  ?

6 yorum:

  1. Sana kolaylıklar diliyorum. Haksızlık etme ya, zevkli uğraşlardır onlar ;)) Allah tamamına erdirsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım , ama valla zevk almıyorum çok fazla , tüm derdim bir an önce normal hayatıma geri dönmek :)

      Sil
  2. aa ne güzel tatlı heyecanlar bunlar Allah tamamına erdirsin inşallah ..sevgilerimle...ben de beklerim ziyaretime arzu ederseniz..

    YanıtlaSil
  3. Tatlı uğraşlarınız için sizi tebrik ederim, mutluluklarınız daim olsun.

    YanıtlaSil
  4. Sitenizi yeni fark ettim ve hemen takibe aldım, benim siteye de beklerim, geniş kitleler oluşturmak daima güzeldir...Selam ve Dua ile...

    www.insanadavet.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar,sizi yeni keşif ettim.Faydalı içerik ile dolu blogunuzu sevdim.Takip ve izlemeye aldım.Bana da beklerim(tariflimutfak/sibelinyemekleri/incilay).Başarılar dilerim.

    YanıtlaSil