5 Şubat 2019 Salı

05.02.2019

Biraz söylenmek için başladım aslında yazıya ama , yulaf vem muz yiyince enerjim yerine geldi . Daha az söylenmeye karar verdim ben de .

Söylenme nedenim şu ; ÇOK YORGUNUM. Hem beden olarak , hem mental olarak.
Beden olarak yorgunluğumu atmak için spor yapıyorum ( spora geri döndüm ) , vitamin takviyesi falan alıyorum ama mental yorgunluk için yapacak bir şey yok.

Kendime not: eğer bir gün köpek annesi dışında bir anne olmayı düşünürsen, çocuğun asla bana ait bir şey olmadığını , kendi hayatı , düşünceleri istekleri olduğunu unutma. Onun için kurduğun hayalleri , o kendi hayalini kurmaya başladığında bırak en azından.

Kendime not kısmından da anladığınız üzere , boşanmış bir anne - babaya sahibim ve şu evlilik sürecinde her ikisini de ayrı ayrı idare etmek zorundayım. Her olmasını istemediğim şeyi , ikisine de ayrı ayrı anlatıyorum , ikisini de ikna etme yöntemim ayrı , ve bazen ikisinden biri ikna olmayabiliyor . Bu da kafamı çok yoruyor.

Sezgin Abi'nin son kitabını bitirdim.Çok sevdim ama çok sevdim. Çok şaşırttı beni bu sefer . Her kitabında tanıdık gelirdi cümleleri anlatımı , ama bu sefer değişikti . Ne güzel anlattım demi kitabı ; Değişik . Tövbe ya . Şöyle özetleyeyim ; Adem ve Azazil Cennet'ten sürüldükten sonra , Cennet'in halini anlatıyor. Kibri , isyanı ve üzülmemeyi . Üzülme diyor yine. Ben kitabı bitirirken yine geldi Cancağzım İstanbul'a . Bu sefer Volkan'ı da götürdüm.

Ondan bir gün önce de , çok sevdiğim Kemal Varol taaa Diyarbakır'dan kalktı geldi. Son kitabı Aşıklar Bayramı'nın imza günü vardı . Çok güzel muhabbet ettik. Hem Kemal Varol'un , hem de benim çok şaşırdığım bir şeyi anlatayım. "Son kitabı okudun mu" diye sordu. ? Henüz okumadığımı söyledim. Akabinde ismimi sordu. “ Aylin “ dedim . “ aaa son kitabımdaki karakterin adı : Aylın “ dedi . İ harfi olmadan. Biraz konuştuk , muhabbet ettik, sonra “ Nerelisin ?” dedi. “ Kars” dedim. Daha çok şaşırdı. Hikaye Kars’ta geçiyormuş. Ve bu kitapta ilk verdiği imzaymış benim imzam. Kendi de çok tuhaf oldu , ben de . Neyse kitabımı imzalattım , okumaya başladım ve o kadar tanıdık duygular vardı ki. Hemen okumak istemedim. Ertelediğim , kafamın arkasında attığım bir baba- evlat hesaplaşmasını tokat gibi çarptı yüzüme . Tüm kitaplarını , istinasız çok beğenerek okudum ben zaten. Özellikle Ucunda Ölüm Var benim başucu kitaplarımdan biri. Ama Aşıklar Bayramı da o kadar beğeneceğim galiba.

Ne kadar kendimi  kitaplara , spora versem de , şu anda içinde bulunduğum durumdan beynimi alamıyorum. Evlilik müessesine karşı değilim , herkesin kendi kararı. Ama şu aile ,formalite , ucu bucağı olmayan akrabalar yemin ederim çok saçma. İstemediğim her şeyi – AMA LAZIMMMMMM !!!!-  diye önüme çıkarmaları. Şu anda tek istediğim , her şeyi bitip bir an önce Ayvalık’a gidip , kendimi sahile atmak , başka hiçbir derdim yok. 

Yazıyı yazdıktan sonra yayınlayamadım , o arada da şu evlilik kısmının ilk kısmını hallettik. Sorunsuz , sıkıntısız , bol şaraplı eğlenceli bir geceydi. Bu da o günün en güzel fotoğrafı oldu.

Hepinizi öpüyorum .



10 yorum:

  1. Hayırlı, uğurlu olsun Aylin. Saadet dolu yaşların olsun. Evlilik öncesi olur öyle şeyler ve unutma birgün bunları çok güzel anılar olarak hatırlayıp, şu gerginliğine güleceksin ;) emin ol ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Ecehan . Emin ol şimdiden gülmeye başladık bile . :)

      Sil
  2. Çok güzelsiiiin :)
    Ben evlilik olayında anne tarafındaydım işin ve bütün yük üstümdeydi. Her ikisi de işlerine yeni başlamışlardı ve izin alma lüksleri yoktu. Düğün sonrası üstümden tır geçse bu kadar yorgun olurdum, iyi ki tek çocukla kalmışım diye düşündüğümü hatırlıyorum. Ben çocukların isteklerine uygun bir nikah ve düğün ayarlayabilmek için helak oldum. Onları çok iyi anlıyordum ama piyasada bir düğün standardı oluşmuş, aksini yapabilmek çok büyük çaba gerektiriyor. Sana da kolaylıklar diliyorum, keşke yakın olsaydık da elimden gelen bir şey olsaydı, ne de olsa tecrübeliyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence bu süreçte çiftlerin biraz rahat olup , konuyu dramatikleştirmemeleri gerekiyor. "Her şeyin en iyisi , en güzeli olsun" insanı gereksiz strese sokuyor. Ben genelde ne istemediğimi söyleyip çekiliyorum . Bu da biz çözüm bence .

      Sil
  3. Mental yorgunluk biraz kendinize zaman ayırıp tatil yer değişikliği iyi olur derim..
    Kitabı yazarı ilk kez duydum ve not aldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitabı tavsiye ederim. Ama bundan önce yine aynı yazarın Ucunda Ölüm Var kitabını okursanız bu kitap daha anlam kazanacak.

      Sil
  4. hayırlısı olsun canım herşey gönlünüze göre olsun inşallah...sevgiler....

    YanıtlaSil
  5. Evlenmeden önceki dönem sanırım en zor ve yıpratıcı olanı. Biraz daha sabır, sonrasında emin ol derin bir ohhh çekeceksin ve her şey yerine oturacak.

    2 tatlış fotoğrafınız da ne güzel öyle! Gerçekten günün en güzel fotoğrafı! Güzel haberlerini bekliyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz en çok bugünden korkuyorduk atlattık ya gerisi önemli değil.

      O gece yanımda olan en güzel şey Efki'mdi. Çok teşekkür ederim iyi dilekleriniz için.

      Sil