1 Şubat 2018 Perşembe

2 Tane Mim

İki yeni mim ile karşınızdayım , o kadar saçma bir hafta geçiriyorum ki , bugün yazmadıysam kalacak. İlk olarak Sinema mimi efendim ;

* Sinemada ilk izlediğin film?
Bu konuda o kadar utanıyorum ki ; anlatamam. Tamamiyle benim iradem dışında olan bir hadise. Ben çok küçükken İzmir – Balçova’da açık hava sineması vardı , babaannem ve kardeşi sürekli oraya giderlerdi. Annem de bazen benden kurtulmak için ( ki dünyanın en sessiz sakin çocuğuydum) onlarla gönderirdi.O yüzden benim hatırladığım ilk film :Balçova – Açıkhava sinemasında şu aşağıdaki afişteki film. Sonra Demir Somya neden bu kadar duygusal oldu , neden her şeye ağlar oldu . Cevaba gerek var mı blog ahalisi sorarım size . ?


* Film en güzel ....... de/da izlenir.
Kesinlikle bana göre , Beyoğlu Sineması’nda , ya da Maslak Tim Sineması’nda az insan , küçük salon , güzel filmler.

* Film izlerken olmazsa olmazın var mı? Varsa neler?
Sinemada ise sessizlik ve kahve. Eğer evde ise mısır , çekirdek olabilir. 

* Filmi tek başına mı, kalabalık izlemek mi?
Filmde konuşmayacak , soru sormayacak , filme söylenmeyecek arkadaşlar olabilir. Ama ben festival filmlerine tek başıma giderim. Çokta keyif alırım.

* Film izlerken mısır mı, cips mi?
Mısır , film izlemesem de olur her zaman her yerde mısır

* İki boyutlu mu, üç boyutlu film mi?
İki

* AVM sineması mı, sokak sineması mı?
Valla bana kalsa ben hep Beyoğlu Sineması’nda yada Maslak Tim’de giderim , ki genelde de öyle oluyor , ama bazı filmleri AVM Sinemasında bulabiliyorum , evime ulaşımı rahat olduğu içinde gidiyorum. Ama şu Cinemaxiumum salonlarına en son 2,5 yıl önce gittim. Bir su 5 TL , geçen Beyoğlu Sineması’nda bilet 12 TL idi.Bunun adı şerefsizliktir net !!!

* Filmden önce fragmanını izlemek mi yorumunu okumak mı?
Fragmanını izlemek.


Bu mimi yapmayan kalmadı artık , en azından benim tanıdıklarımdan o yüzden burada bırakıyorum.

Diğer Mim ise Yüreğimin İklimi mimlemiş , o sorulara da kısacık cevap verip uzaklaşıyorum huzurlarınızdan .

1- Dünyayı değiştirecek sizce 3 küçük adım nedir?
Adalet ve hoşgörü olduğunu düşünüyorum. Artık birbirimizden olmayana tahhamülümüz kalmadı . 3. Bir adıma kafam basmıyor.

2- Dünyanın daha fazlasına ihtiyacı olduğu şey nedir?
Bakınız 1. Madde. J

3- Okuduğunuz son kitap?
En son Margaret Atwood’un Penolope kitabını bitirdim, şimdi elimde Mehtap Seyran – Mevsim Yas var bitmek üzere olan

 4- İzlediğiniz son film?
En son İspanyol yapım Görünmeyen Misafir

5- Sizin değişmenizi sağlayan bir hatanız?
Çok değişen biri olduğum söylenemez ama kendimi kandırmamak galiba ,hayatta aldığım en büyük ders. Kendimi çok kandırdım ve canım çok acıdı. Şimdi o acıyı baştan göğüsleyip kendimi kandırmıyorum.

6- Sözcükleriniz eylemlerinizle eşit midir?
Net öyledir. !

7- Gurur duyduğunuz bir başarınız?
Yok. Daha önce de belirttim, en fazla bir köpeğe annelik yapmaya çalışıyorum bence o bana bakıyor , buna karar verdim. Az çok belki işimde iyiyimdir. Sayılıyorsa bunu sayabiliriz.Ama aslında ;



8- Hayattaki öncelikleriniz nelerdir?
Önceliğim ailem.Ama bu aile geniş ben de ; kardeşim , annem değil yani sadece , 2 yakın arkadaşım , Efki’m, diğer arkadaşlarım.


9- Kendinizin beğendiğiniz 5 özelliğiniz nelerdir?
İstikrarlı biri sayılırım , vicdanlı biriyim , empati yeteneğim yüksek , sıcakkanlı olduğumu söylerler ,Valla başka yok.

10-  Geçen haftanın en güzel olayı nedir?
Hayatımda ilk defa araba sürdüm , “kesin korkucam , kesin yapamayacağım” diye ağlarken. Sanki daha önce kullanmış gibi oturup , arabayı hareket ettirdim. J

Beni mimleyen Yüreğimin İklimi’ne teşekkür eder , bu mimiSaçaklı’nın üstüne fırlatırım.

14 yorum:

  1. Ama sana bunu nasıl yapmışlar yaaa, nasıl Küçük Emrah filmi izletmişler. Kabus kabus... :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzlettiler , çoğu şeyi hatırlarım filme dair.
      Onlar sandalye aralarında elimde gazoz ile koşturacağımı sandı ama ben valla uslu bir çocuktum , oturdum ve elimde gazozla izledim .

      Sil
  2. iki kalleşlik birden yapacağım... Hem Küçük Emrah'la dalga geçeceğim hem de zinciri kıracağım nihohoho :)
    Yalnız ilk soruda yine o kadar annenden yanayım ki... Allahım acaba neden sinemaya itelemek zorunda kaldı kadıncağız! <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bak sana yemin ederim dünyanın en sesiz sakin çocuğuydum ben , trafik kazasından sonra oldu benim bu halim.
      O kesin temizlik yaparken ortalıkta olmamı istemedi ama çamaşır suyundan daha beter bir travmam var. (Yaralııııııı Fermina gibi müzikli diyorum)
      Ayrıca zinciri kırmazsan darılırım . En son cevaplayan olabilirim bence :)

      Sil
  3. Cevapladığınız için çok teşekkür ederim.
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  4. Bir dönem ruhumda derin travmalar açan Emrah filmleri :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şükür yalnız değilmişim:) Bir de Kemalettin Tuğcu vardı sürekli ağlarım, Allah'tan annem onu farkedip aldı elimden:)

      Sil
  5. Ay Çeçilya vardı aaaaoo! Ben Emrah filmlerinin hepsini seyrettim televizyonda buldukça, insan kendini bırakırsa terapi gibi bir şey oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay eve çok güzel kadındı ya , Cecilya ama güzel :)
      Ben bazılarını ezbere biliyorum hatta geçen yabancı bir film fragmanı gördüm, valla Emrah filmi çakması, hani şu kızın camın arkasında yaşadığı valla aynisi

      Sil
  6. O küçük Emrah şarkılarını yıllarca dinlettiler bana bir de o filmleri ah anacım derdim yokken dertli oldum çocuk yaşımda.
    Toplum olarak en acılı günleri yaşadığımız dönem olsa gerek ne ağladık👊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya ,ilkokul arkadaşım öğlen okul bitiminde koşarak eve giderdi "EMRAH VARRRRRR"diye,neden bunu yaptılar bize

      Sil
  7. Ama sen duygusallığı damardan almışsın küçükken! Hiiç kaçarın yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya sorma , dedim ya Kemalettin Tuğcu ve Emrah hayatımı yamulttular : )

      Sil