5 Şubat 2018 Pazartesi

Kurumsal Haller

Çok ama çok ağır bir kurumsal çalışmaya boğuldum Cuma ve Cumartesi .Çalıştığım şirketin çıkarmış olduğu yeni bir ürün ve bunun tanıtımı için tüm çalışanları her yerden İstanbul'da bir otele tıktık. Sürekli ama sürekli sunum izledim , alkışladım. Boğuldum , bol bol otelin cafesine inip kahveye verdim kendimi. Ama bir yandan da kafamı dağıtma ve ekip arkadaşlarımı bir arada görmek adına çok eğlenceli oldu.

O yüzden tüm vaktim bu kurumsallıkla geçince çok bir şey yapamadım. Cuma günü toplantı çıkışı gece saat 23:00 gibi arkadaşlarımla beraber Selami Şahin konserine gittim. Bilmiyorum daha önce burada bahsettim mi bilmiyorum ama çok severim ben Selami Şahin'i , yazdığı çoğu şarkıyı ( hepsini bilmeme imkan yok ) ezbere bağıra bağıra söylerim. Uzun zamandır da aklımızdaydı , denk gelince gittik. Çok keyifli bir konserdi. (Bu arada Jolly Joker Taksim'den sonra yeni bir yer açmış. Vadi İstanbul'da ve gerçekten çok başarılı, Taksim'deki gibi sıkış sıkış değil rahat rahat dinliyorsunuz. Çok temiz , çok ferah. ) Gece 03:00'te konserden döndüm ve sabah yine kalkıp eğitime gittim.

Tabi bu gidiş- geliş yollar biraz uzaktı , tek artısı Metro yolculuklarında elimdeki kitabı bitirmek oldu. Mehtap Ceyran'ın , Mevsim Yas romanı. Sel yayıncılık tanıtım bültenleri Instagramı kapattığımdan beri mail olarak geliyor. Oralarda mı gördüm yoksa LeylakDalı'nda mı gördüm hatırlamıyorum. Ama iyi ki gördüm. Çok etkileyici , nefesinizi kesen , anlatılan her bir olayın gerçekten yaşandığına kanaat getirdiğiniz bir kitap . Güneydoğu , 90'lı yıllar , kadın intiharları , Hizbullah , darbeden sonra yok olmuş insanlar. Yumruklarımı sıktım çoğu yerde  , gözlerim doldu havaya baktım.

Sonrasında da Suat Derviş'e gitti yine elim. Kara Kitap güzel gözüktü rafta , onu elime aldım.Ama kafa yorgunluğundan çok okuyamadım .

Başka da bir şey yapamadım. Yıllardı izlemediğim The Tudors dizisine başladım , aslında dönem dizisi izlemek istiyordum , biraz da British bir şey olsun istedim. O da iki bölüm izleyebildim.
Bir yandan da ehliyet kursu devam ediyor, ne çok trafik kuralı var , ben bunların hepsini aklımda tutamam , mümkün değil . Gerçi kullanan kimse de aklında tutmuyordur. Neyse bu Cumartesi sınav var, umarım iyi geçer de direksiyon sınavına hak kazanırım. O araba kapıda yattıkça sinir geliyor bana.

Benden Haberler bunlar , sizleri Selami Şahin'in en sevdiğim şarkısı ve şarkıyı en güzel söyleyen ile baş  başa bırakıyorum. ( Hep derim bu şarkıyı dinletip bana her şeyi yaptırabilirsiniz)






İyi Haftalar .

14 yorum:

  1. Yoğun bir haftasonu ama konserle güzel bir son olmuş. Bende Zeki Müren'in o insanın taa içine dokunan sesiyle dinlemeyi çok severim ve beni çok etkiler, ehliyet sınavı için şimdiden başarılar dilerim, şu ara kitaplarımla ayrı düştük, okudum-bitirdim diyenlere özeniyorum yeni hafta güzel olsun.. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel bir kitap bitirince o tadı yakalıyıp tekrar okumak istiyor insan , o yüzden Penolope'den başlayın bence: )

      Sil
  2. Yoğun ama keyifli bir haftasonu olmuş sanki.. Yazını okurken canım da bir kahve istemedi değil.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay bizim kahve içme planımız vardı , ne oldu ona ?
      Sen bir taşın , şu halleri atlat bir beraber içeriz.

      Sil
  3. trafik kurallarının hepsini bilse ve uygulasaydık bu kadar kaza olmazdı :S
    ben motor sorularından yanlış yapmıştım yazılı sınavda, inşallah sen yapıp geçiverirsin tek seferde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh ahhh bu hafta sonu sınav hepinizin iyi dileklerine ihtiyacım var :)

      Sil
  4. Ah o yoğunluklar..
    Neyse ki dizi izlemeye fırsat bulabilmişsiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2 bölüm o da zaten sonuna doğru uykuya direndim :)

      Sil
  5. evet yaaa böyle toplantılar iyi oluyor herkesi görmek açısından. jolly biricik yaa. mevsim yas not aldım. sel i de çok severim zatensi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani hafta sonumu yemeseydi daha iyi olurdu ama arkadaşları özlemişim :)
      Sel'in çoğu kitabı çok iyi oluyor.

      Sil
  6. insan hafta sonu da işle uğraşınca sinir oluyor gerçekten, neyse ki sonu iyi olmuş, pozitif bakabilmişsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya ne kadar event , motivasyon adı altında da olsa istemiyorum hafta sonumu yemesinler. Ama arkadaşları özlemişim. Oradan bakınca iyi oldu :)

      Sil
  7. Hafta içi yorgunluğun üstüne de bir de böyle toplantılar yok mu hele bi de İstanbul'da. Bazen tası tarağı topla git diyorum o da olmuyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)
      Valla öyle . Toplantı olmasa da gitmek lazım İstanbul'dan ya !!!

      Sil