26 Şubat 2019 Salı

Mim Mim Mim


Günlerdir yazacak bir şey bulamıyorum , okuduğum kitaplar izlediğim filmler var ama çok elim gitmedi onları yazmaya , bir şey yorumlayacak halim yok. Ya bu ara buraya her geldiğimde söyleniyorum ama ben böyle biri değilim. Sadece biraz yoğun ve az buçuk sıkıntılı şeyler var , baş edebildiğim de var , baş edemeyip akışa bırakıp çaresizlikle beklediklerim de. 

Ne yapsam , ne yazsam bilemediğim anda Sevgili Zihnin'in mimini gördüm yapayım dedim. Biraz kafam dağılır , biraz da buralar boş kalmaz dedim. 



Bilgisayarının üstündeki masaüstü görüntün ne?
Şu anda iş yerinde olduğum için buradaki bilgisayarımın görüntüsünü ekliyorum. O da şu şekilde ;



Dağınıklığa ve karışıklığa asla tahammülüm yok. Her şey yerli yerinde olmalı. Karışık bilgisayar masaüstleri başıma ağrılar sokuyor. 

Google'da aradığın en son şey ne?
Cumartesi günü için hava durumuna baktım. 

Mesajlaştığın veya konuştuğun son insan kim?
Sevgilim

Tiyatroya en son ne zaman gittin?
 Ayda 5 tane oyun izleyen biriydim ben , fakat nişan , eşya , gelinlik , aile ziyaretleri derken 2 aydır oyuna gidemiyorum. En son 15 Aralık'ta annemle beraber 3. kez On İki Öfkeli Adam oyununu izledim. 

Sinemaya en son ne zaman gittin?
Sinemaya en son 16 Şubat'ta The Favorite'yi izledim. 

Hangi diziyi herkes izlemeli?
Bence kesinlikle The Handmaid's Tale . Döne döne izlenmeli.

En son ne tür müzik dinledin?
Valla yukarıdaki soruyu yazınca aklıma geldi.Ve şu şarkıyı açtım

Seni en çok ne çıldırtır?
Valla tek bir şey söylemem , cinsiyetçilik , cahillik ya bir de bu aralar , konuşurken sürekli araya İngilizce sıkıştıran kişiler . Hayır Türkçe'de karşılığı olmasa anlarım da , " Telefon ettim , telefonla konuştum " demek yerine , neden " call yaptım öyle comment verdi " diyorsun arkadaşım. 

Ne zaman uyanırsın?
 06:30'da çalışırım , bugün 06:50'de başardım. 

İnternetteki ilk adın neydi?
Mino

Favori Emojin nedir?
 Gülen surat.

Kedi mi Köpek mi?
Kendimi bildim bileli ; köpek. 

Kuzey mi güney mi?
Soğuk ,saklı ve temiz . Tabi ki; Kuzey

Kafanda genel olarak ne olur?
Bu aralar babaannem

Komedi mi dram mı?
 Fantastik. 

Bu soruları cevaplamadan önce ne yapıyordum?
Çalışıyordum , ara verdim o arada da soruları gördüm . 

Yıl içindeki en favori günün hangisi?
Her zaman Cuma 

Bu soruları cevapladıktan sonra ne yapacaksın?
 Çalışmaya devam edeceğim. 

İstanbul ile ilgili en sevdiğin şey?
Deniz , Yeniköy , Adalar. 

 Son olarak bir sırrını paylaş?
Aklıma babaannem geldikçe , çok bencil davranıyorum. Sadece kendimi düşünüyorum.

Hepinizi öperim . 


6 yorum:

  1. Benim de derli toplu bilgisayar masaüstüm :)

    Konuşurken araya bilmediği lisanlarda kelimeler sokuşturan insanlara gıcık oluyorum ben de -_-

    YanıtlaSil
  2. keyifli mim için teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. Özlemiştik valla. Huzur ve sıhhatler dilerim. Kolaycacık geçsin uğraştığın işler.

    YanıtlaSil
  4. mimler oyun gibi keyifli..teşekkürler canım....sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Çok verimli bir çalışma olmuş teşekkürler.

    YanıtlaSil