14 Kasım 2018 Çarşamba

Durum Bildiriyorum.

Ekrana açtım sayfayı öyle bakıyorum boş boş. Sonra da " Hadi başla bakalım " diye giriştim. Dur bakalım nereye varacak.

Raporum tam olarak bitmedi aslında ama yarım gün falan işe gelip gidiyorum. Ağrılarım hafif hafif yine var , ama normale döndüm. İşe başlamadan bir gün önce , üstümde bir ağırlık vardı. İşe başlamayı istiyorum , sıkıldım ama neden öyleydim anlamadım. Sonra aklıma geldi sabah uyanıp saçlarımla uğraşmak istemiyordum. Gittim ben de , belimde ve kıvırcık olan saçlarımı , erkek çocuğundan hallice bir şekilde kestirdim. Pişman mıyım ? Asla . Zaten kedi tüyü kadar kalmıştı , kullandığım saç şekillendiriciler olmuş tanesi 60 TL ve en fazla 20 gün kullanılıyor. Bir insan saçına bu kadar vakit (ve para )  ayırmamalı. Veya saç bu kadar vakit alan bir şey olmamalı.

Neyse ben ve yeni saçlarım mutlu mesut bir şekilde hayatımıza devam ediyoruz.
Margaret Atwood 'un , Kalp Gidince kitabı Doğan Kitap tarafından tekrar basıldı. Fiyatı 38 TL olsa da deliler gibi mesudum. Kendisinin Kör Suikastçı kitabını yeni bitirdim. Ve bu kitapla beraber karar verdim ; Dünya Edebiyatında en sevdiğim yazar kesinlikle Margaret Ablamız. O dil , o hikaye , o kurgu . Nasıl anlatayım bilmiyorum , bir kitap içinde 3 roman birden yazıp , sonra o 3 romanı nasıl birbirine bağlamışsın.

Sinemada geçen hafta Müslüm ve Suspira filmini izledim. Müslüm için iyiydi diyebilirim. Başyapıt falan değildi , zaten yeterince acıklı bir hayat hikayesi , inanılmaz bir ses ,tabi ki deli gibi PR çalışması, e bu kadar izlenmesi normal.

Suspira'da eski bir korku filmi yapımının tekrar düzenlenmesi  , ben eski versiyonunu izlemedim. Korku filmlerine bayılmam ve Tilda Swinton sevdası yüzünden gittim. Film hakkında şunu söyleyeyim , çok uzundu. Ve uzunluğuna bağlı olarak gerilimi yüksekti. Ve tabi ki Tilda her zamanki gibi şahaneydi. Bir de müzikleri çok güzeldi.

Sinemaya ve patlamış mısır menüsüne 4 TL zam gelmiş a dostlar.!!!!Çok içime oturuyor bu tür şeylere bu kadar para vermek. Kafamda her şeyin bir bedeli var ve o bedel üstüne çıkınca sinirleniyorum. Bu sene zam gelmeyen tek şey tiyatro biletleri diye sevinirken açıklama yapılmış. "Biletlerimiz 01.01.2019 tarihine kadar DEĞİŞMEYECEKTİR. " Yani 2019 'un ilk günü , zam yapılacak. Teşekkürler .

Tiyatro demişken , Şehir tiyatrolarının Matruşka oyununa gittim bu hafta , Fatih'te .Fena değildi. Kadın - erkek ilişkilerini farklı bakış açılarından anlatıyor. Kurgusu itibari ile anlatım tarzı iyiydi fakat metin o kadar da güçlü değildi. Yine de tek perde - olmasından dolayı sıkılmadan izletti kendini.


Başka da bir şey yapmamışım. Aslında fena da değilim.

Neyse öperim.

8 yorum:

  1. Sağlığına kavuşmana sevindim, mutlu haftalar...

    YanıtlaSil
  2. Öncelikle çok geçmiş olsun. İyi hissedeceğin günler diliyorum.

    Suspiria'nın orjinalini iki bin kere seyretmiş biri olarak yenisine karşı çok temkinliyim. Henüz seyretmedim. Lakin sinema biletleri çok pahalı artık. Halloween'in hatrına gittim en son sinemaya.

    Ferhangi Şeyler'le tiyatro günlerimi başlattım bu kış sezonunda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pansumanım bitse daha bir rahatlarım. İyi dileklerin için bin teşekkür.

      Suspiria'nın orjinali geçen sene Başka Sinema'da gösterildi gitmedim, ama en kısa zamanda izleyeceğim.

      İzlemek istediğim filmleri listelemiştim, sanırım onları bile elemem gerekiyor .

      Tüm pahalılığına rağmen yine de dahil oluyoruz sezona dur bakalım. Konser biletleri ne alemde açıp bakamıyorum bile.

      Sil
  3. Kız geçmiş olsun, gerzek küçük dertlerim yüzünden dünyayla bağım koptu :/ Hızla iyileş, pansuman da bitsin, hayatına eskisi gibi devam et <3

    Saç konusunda tamamen aynı düşünüyorum, sadece makul bir şampuana para vermek istiyorum. Henüz bulamadım o makul şampuanı, aramaya devam ediyorum.

    Sinemaya da çok seyrek gidiyorum ne zamandır, mısır zammı kalbimi kırdı. Halloween'e gidecektim ben de Zihin gibi, bi bakayım biletler kaç para olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İtiraf ediyorum ehliyet sınavından geçemediğimde oturup hüngür hüngür ağlamıştım. Yani o kadar da haksızlık etme o derde.

      Şampuanla ilgili kendime doğal yağlar aldığım bir teyze var zaten kendi yapıyor hepsini. Sülfattan dolayı saçlarımız kırılır ve dökülürmüş. Bana dedi ki " Aldığın şampuanın içine bir kaç damla elma sirkesi damlat , sülfatı öldürür" ben inandım hemen. Gerçi yumuşacık oldu saçlarım artık , krem falan kullanmıyorum. Bak onu dene istersen makul olabilir.

      Çocuklardan da fotoğraf falan koysana görelim azıcık.

      Öperim

      Sil
  4. Tekrar geçmiş olsun canım, saçlarını merak ettim şimdi, eski halini görmüş biri olarak ki o hali de çok güzeldi.
    Antalya her şey gibi sinema açısından da makul. Örtmen olunca emekli olsak da indirimli giriyoruz, bir de benim sürekli gittiğim salonlardan biri festival filmlerine ayrılmış ve herkese 10 lira. Cinemaximum kartı da olunca 8'de bir tanesi beleşe geliyor. Tiyatrolara zam yok diye seviniyordum ki müjdeyi aldım senden :) Yine de opera ile kıyas edilmez. 40 lira olmuş, indirimli bilet de yok üstelik. Eh sevgilerimi de yollayıp gideyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım ablacım :)
      Saçlarımın yeni halini gönderirim , valla ben çok beğendim ve çok mutluyum.
      Ankara'da makul değil mi ya ?Ne olur olsun ona göre ayarladık kendimizi biz. İstanbul Şehir Tiyatroları zam haberini verdi ,Devlet Tiyatroları henüz bir şey demedi.
      Opera burada 100 TL falan , geçen Fındıkkıran'a bilet bakayım dedim, sayfayı kapattım.

      Sevgilerini aldım , ben de aynısını gönderiyorum .
      Öptüm

      Sil