25 Haziran 2018 Pazartesi

Suskunluk , Küskünlük , Mecburiyet Halleri

En son yazımda avaz avaz inanıyorum demişim. Sonra daha yazının üstü soğumadan , yüzüme yüzüme yapışmış yazdıklarım.

Cuma akşamı uyumamış , Cumartesi Mitingte daha çok heyecanlanmış ve Pazar günüde sabahın 06:00'sından , gece 00:30'a kadar mücadele ettim ben . Olmadı demeye dilim de , gönlüm de razı değil aslında ama 16 yıldır insanları bu kadar umutlandıran başka bir adam olmamıştı. Bugün olsa yine aynı adamın peşinden giderim , sağolsun ne diyeyim.

Başka bir değerlendirme yapmayacağım tabi ki , çünkü ben sadece seçmenim ve bir de kıdemli müşahit. Politikacıların argümanlarını buraya yazmayacağım .Peşinde olduğum bir diğer kişi meclise girdi ona sevindim , helali - hoş olsun.

Sabah uyandığımda kendimi gerçekten büyük bir boşlukta buldum. Buradan toparlamak lazım ama.
"Ay hadi yurt dışına gidelim" diyenlerden uzak durmak en iyisi , öyle ya da böyle geriye kalan %50 olarak yaşamak ve birbirimize sahip çıkmak zorundayız.  Halledicez , zor olacak , yine defalarca ümitsizliğe düşeceğiz ama bir şekilde başaracağız çünkü dünyanın düzenin böyle döndüğüne dair inancım sağlam.

Akşam evde seçim sonuçları açıklanırken , ter kan içinde bahçeden onu izlerken Efki sinsi sinsi içeri gidip , masadaki peyniri aşırdı ve bir anda buna kahkaha atarken bulduk kendimizi . Yani demem o ki ; gülümseyin.

Siz iyi olmazsanız , ben de olamam.

Öperim.

10 yorum:

  1. Ahhahaha yaa ben de pizza yapmıştım, koca bir tepsi. Koko yarısının üstünü yemiş. Sadece üst malzeme, hamuru duruyordu. Bize bir faydası olmadı ama çocikler beslenmiş en azından dün gece :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Keşke her gün seçim olsa diye dua ediyordur" bizimkiler .
      Şimdi ağzımızın tadı bozulmasın modundayız biz , ve yine çocuklara sarılarak şifa buluyoruz.

      Sil
  2. Kısmetimiz bu şekilde imiş. Okuma oranı artmadığı sürece böyle olacak ne yazık ki.

    YanıtlaSil
  3. Yaş icabı bu yaşadıklarını 5 yaşımdan beri muhtelif aralıklarla yaşamış biri olarak memleketle başa çıkmanın kompetanı oldum, o yüzden elim omzunda, gözüm güzel yüzünde, kalbim kalbinde. Ablan olarak sevgilerimi yolluyorum, kendimiz sağaltmak zorundayız, bunaldığın an misafir etmeye de hazırım, yazın Ankara, kalan zamanlarda Antalya, geliyorum de yeter :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3 gündür kim " Nasılsın ?" dese oturup ağlıyorum.Ama sanırım aldığım en güzel destek buydu. Çok sağol canım ablacım.
      Davetine çok sevindim lakin ben de kısa bir süre sonra Ankaralı olacağım gibi gözüküyor , o zaman bol bol kapını çalacağım

      Sil
  4. Ah ah, hepimiz aynı haldeyiz.. Öküz oturudu böğrüme..
    Ne yapalım hayat devam edecek..
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayatta , mücadele de devam edecek , istediğini yapabilirler , biz burdayız

      Sil
  5. hayat işteeeee, unutuldu bile yaa seçim şeysiii :) euro artmasın yeter, dışarıya gitmek için hihihi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla ben çok unutamam böyle şeyleri , galiba unutmadığım için de üzülüyorum.Yuro da artabilir çok umrumda değil bu saatten sonra ben her türlü giderim yurtdışına yuro ile kazanıyorum çünkü.Ben insanlar aç kalmasın diye yırtınmıştım. Derdim bu kadardı

      Sil