29 Haziran 2018 Cuma

Biri Bana Türk Kahvesi Fincanı Getirsin

Lafa nasıl gireceğimi şaşırdım. Böyle söyleyince çok şey yazacağımı sandınız değil mi ? Ama yok.
Seçim enkazını üstümden atamadım zaten. Her yerden saçma sapan haberler çıkıyor , seçmen olarak cevap bekleyince küstah küstah cevaplar alıyorsun. Kafam hiç bir şeye basmıyor gibi hissediyorum şu ara kendimi. Aklımdaki tüm fikirler biri söyleyince ortaya çıkıyor gibi , belki de o bile yoktur , gerçekten benim kafam basmıyordur bu gerçeği kabullenmek istemiyorum. Hiç gecikmedik Yeni Türkiye'ye , gözaltılar , provokasyonlar , saçma sapan " gadın beyle denize girsin" . Neyse enseyi karartmayın arkadaşlar diye dümdüz nasihat verdikten sonra kendi küçük dünyamdan bahsedeyim bence.


Tatile giderken azıcık macera kitabı falan okuyayım kafam dağılsın dedim , Dan Brown 'un - Başlangıç kitabını aldım , süründü elimde süründü . İlla ki sevenleri vardır ama ben yapamadım arkadaşlar  , kitap kötü müydü ? Değildi. Ama zor okudum . Hiç öyle tatilde , sahilde uzanırken okunacak kitap değilmiş . Onun dışında bir de Özlem Narin Yılmaz'ın , Kapıyı İçeriden Kilitledim kitabını bitirdim. Başka bir Kürk Mantollu Madonna gibiydi ben beğendim. Bir şapka dükkanı sahibinin hikayesini günlüklerden okuyorsunuz , o kadar güzel ve abartısız anlatılmıştı ki Ruhi Bey'in hikayesi , keşke şapkam olsaydı Ruhi Bey'in elinden çıkma dedim.

Henüz açıklamak için erken ama , önümüzdeki 5-6 aylık vadede Ankara'ya taşınma durumum söz konusu . Evlilik müessesesi kapsamında , olabildiğince çabuk ve sıradan bir şekilde halletmek istiyorum(z) . Ailelerden ziyade , akrabalar burunlarını sokmazsa , gayet sağlıklı bir şekilde bitecek gibi.

Bu yüzden bu aralar alış veriş yapıyorum. Çünkü hali hazırda hiç bir şeyim yok. Alış veriş yapmakta işkence gibi. Her şey pembe , her şey kalpli , her şey beyaz . Ve de çok pahalı , Türk kahvesi fincanı 170 TL olur mu ya ? Bir de her şey gerekli . Öyle diyorlar. 180 kişilik yemek takımına ihtiyacım yok dediğim mağaza görevlisi bile " aaa gerekli ama ya misafir gelirse" diyor. Misafir gelirse nedir ya ?

Ayh neyse bu konuda asla kafanızı şişirmiyorum . Zaten yeni bir hayat kuracak veya evlenecek motivasyonum düşük bu ara , toparlanır kendime gelirsem bakarım sonrasına.

Başka da anlatacak bir şeyim yok.

Sevgiler


6 yorum:

  1. Ay dev gelişmeler varmış, yihhuu! Gel gel, Ankara acayip bir yer :)
    İkea'ya git diyeceğim, bu yani verip verebileceğim tek tavsiye, kalpsiz şeyler hep orada var. Kahve fincanı filan gibi şeyleri de buradan alırız ayol; tencere tava, hasır sepet, bunlar Samanpazarı'ndan alınır. Üstüne de gözleme yeriz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah biliyordum herşey kolay olacak işte .
      Gözleme Ankara'ya geliş nedenim diyebilirim. Beni her yere götür olur mu ? Severim Ankara'yı bence :)

      Sil
    2. Kahve fincanını düğün hediyesi olarak Leylak aplan alabilir canım benim, hem de en kalpsizinden buluruz, dert etme :)

      Sil
    3. En sevdiğim kalpsiz kahve fincanı Leyla aplamın aldığı kalpsiz kahve fincanı :)

      Sil
  2. O zaman sana şunu söyleyeyim tabaklar için The Mia'ya bak. Sadece ihtiyaç adedi kadar gereksiz ıvır zıvırın olmadığı tabak setleri oluyor. Gelir gelmez bitiyor, sık sık bakmak lazım. Kahve fincanı için şu mahalle ucuzlukçularına git maksimum 50 tl ye alırsın. :) Ben zamanında az aramadım. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olabilir oraya da bakayım.
      Zaten çok bir acelem yok , ağır ağır bakıyorum

      Sil