30 Mayıs 2018 Çarşamba

19-20-21.HAFTA

Yazmasam kalacaktı , öğle yemeği aramdan feragat edip bu satırları yazıyorum. Ki yarım saat bile açlığa tahhamül edemeyen biriyim ben . Ramazan ayında yemek yediğimizden bahsedebildiğimiz özgür zamanlardayız. Belirteyim isterim.

Geçen 1 ay içerisinde oldukça yoğundu yine , ilk önce belirteyim Efki bir kaç tane daha ufak badire atlattı. En son sokaktaki oyun arkadaşları biri tarafından ısırıldı.
Ben iş yoğunluğunu saymazsak gayet iyiyim Güzel güzel kitaplar okudum , en çok Ian McEwan'ın Fındık Kabuğu kitabını sevdim , anne karnındaki bir bebek gözünden sadakat kavramı anlatılıyor . Tavsiye ederim. En son yazdığımda sezon devam ediyordu , şimdi bitti ama sezon bitmeden , #cehennem , Tamamen Doluyuz ve Aile Sırları oyunlarını izledim ve en çok Aile Sırları'nı sevdim. Onun dışında da güzel güzel filmler izledim , bir kaç diziye kafayı sardım ama çok vakit bulamadım.

Bu hafta da yazın gelişi ile birlikte hemen tatile çıkıyorum. 2 yıldır doğru dürüst tatil yapamamış bünyemi dinlendirmeye gidiyorum. Tatile çıkmadan buraları daha çok boşlamadan şu çelınçın 3 sorusunu birden cevaplayayım.


19. Sevdiğiniz biri hakkında yazın demişler , sevdiğim biri , evlad-ı hayvanatım , Efki . 1,5 'dan fazla oluyor gelip hayatıma gireli. iyileşebilmekten , pazar günleri gülümsemekten , ve daha bir çok şeyden ümidi kesmişken patisini uzatıp , poposu ile yatakta kendine yer açtı. O günden beri her şey ama her şey çok farklı oldu. En çok kahkaha nedenim oldu kendisi. Son 1,5 yıldır hayatımda aldığım tüm kararların , yollarımın kesiştiği her şeyin sebebi kara kara gözleri.

Çok yaramaz , çok güzel , çok dik kafalı , çok hareketli , sürekli başını belaya sokuyor ama nasıl anlatayım bilmiyorum , kokusunu aldığım her günün akşamı dünyanın en güzel akşamı oluyor. Tüm derdimi o unutturuyor .


20. haftaya gelirsek , kurgusal bir karakter olsaydım kim olurdum diye düşündüm de , dünyanın en sıradan ve en düz insanı olarak söylüyorum kesinllikle Game of Thrones'un Khaleesi olurdum. Benim de ejderhalarım olsun , bineyim sırtına diyar diyar gezeyim istiyorum. Soruya cevap veren , herkesin orjinal yanıtı vardır ama bir insanın ejderhası olmasından daha orjinal olacağını düşünmüyorum.Ejderham var ya daha ne olsun.

21. haftada ise geçen sene nasıl değiştiğimi sormuş , öncellikle 19 . haftanın cevabı ile paralel cevap vereyim. Efki'den sonra çok değiştim zaten . Etrafımdaki insanlar bir kere " çok sakinleştin" diye sürekli vurguluyorlar , iyileşmekten korkmadım , iyileşmek için bana yardım edenlerden kaçmadım. Kahkaha atmaya başladım. Önceden sevdiğim , beni ben yapan her şeye tekrar tekrar sarıldım. En çok farkına vardığım şey  , kendimi doğurdum , büyüttüm . Ve bu halimle kucak açtım her şeye . Bu satırları yazdığım için sakın öyle inanılmaz huşuu içinde falan sanmayın beni , aksine halen daha bir çok şeyle kavga edip, kaşlarımı çatıyorum . Ama tek bir farkla artık kendime "Geçecek" dediğim de inanıyorum ve bol bol şükrediyorum. Bunun dışında bir de dolu dolu "Çok Şükür" ve " Seni çok Seviyorum " demek son derece lezzetliymiş.

Tatilde yazacak fırsatı bulabilir miyim , bilmiyorum ama daha uzun daha güzel yazılarla aranızda olacağıma söz veriyorum.

1 yorum: