6 Mart 2018 Salı

Bir Takım Hadiseler - 10. Hafta

Evet efendim 1 hafta sonradan da olsa yazmaya devam ediyorum. Başlığın hadise olduğuna bakmayın , bir şey yok. İşte kitaplar , Efki diye geçiyor günler , arada yaşadığım en güzel hadise Saçaklı geldi İstanbul'lara . Güzel bir rakı masasını bağışladı bana bir de gelip evimi şenlendirdi. Efki'yi sıkıştırdı. O da bazen yüz verdi ,( yakalandığında ) , bazen kaçtı evin içinde. Ama canım kardeşim benim , yüzünü görmek bana nasıl iyi geldi anlatamam. 

Sonrasında da güzel güzel geçirdim tüm haftamı. Güzel bir iki kitap okudum. Onları ayrıca yazıcam . Film izledim. Kısa kısa yazdığım bu aktivitelerin aralarında bol bol gülümsedim . :)

52 Haftalık çelınçın , 10. haftası olmuş bile , hayretler içindeyim. 10. Hafta dünyaya bakış açımı sormuş. İlk önce aşağıya , Birhan Keskin'in  Dağ şiirini bırakayım ; 

Sabahın karşısında konuşmak ne zor!
İncecik kül gibi kalıyorsun,
Dağ susmaya giden yolu biliyor
Sen bilmiyorsun.
Taş yarılıyor bir çiçek için yol veriyor
Kısacık konuşuyor çiçek:”Dünya” diyor.
“Gördüm benimle tamamlanıyor”.
Yeryüzü karşısında konuşmak ne zor!
Yamaçtan aşağı bak, uçurumu gör!
– görsene kekeme!
İçindeki zayıf kan, dayanıksız dil,
Olmamış hal
Gümüş bir zirvede eriyor.

O taşın içinden yarılıp çıkan çiçek gibiyim ben ( kendine "çiçek" dedi) . Benimle tamamlandığına inanıyorum , hepimizle tamamlandığına inanıyorum . Dahası iyi olan her şeyin bu dünyayı tamamladığına şüphem yok. Bana yol veren bir taştır belki de , ve ben de başka bir şeye sebep olmuşumdur. Elim , kolum , kalbim , aklım hep iyiliğin ,güzelliğin yanında . Ve hemen inanıyorum her şeye , geçenlerde yazdığım bir yazıya Fermina " Dünya iyilerin varlığı için dönüyor " demişti , hemen inanmıştım , o gün bugündür de inanıyorum. 
Gözümde büyütülecek bir şeyi yok dünyanın , hepimize yetecek kadar , insan ırkından korkuyorum sadece. 

Çok duygusal ve çok fazla iyimserim galiba bu aralar. Gideyim müzik falan dinleyeyim. 

7 yorum:

  1. Arkadaşlarla biraraya gelmek gibisi yok ne güzel olmuş. Şiiri çok sevdim, sonraki satırlarına katılmamak elde değil, arada duygusal da takılmak lazım.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Evet Saçaklı ile az bir araya geliyoruz ama hep bir aradayız. :)

      Sil
  2. Kim kime bağışladı acabaaa... <3
    Bence Efki bana bayıldı! :)) sarılayım diye öldü ama hep içine attı, belli etmedi euheuheuh :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla rakı seçeneğini ben sundum ve sen istediğin için çok şanslıyım.

      Efki tabi ki sana bayıldı . Sen gittikten sonra yolda ufak bir depresyon geçirdi ama , dün geleceğini söylettikten sonra sevinç içindeydi.

      Sil
  3. Ben de bugun bloglarda gezerken icinde Ezginin Gunlugu gecen blog yazilari karsima cikinca, gideyim muzik falan dinleyeyim demistim :) Bu bloga da o yazilardan birinin altindaki yorumlardan farkedip geldim. Firsat buldukca diger yazilara donerim ama o zaman simdi ben biraz muzik dinleyeyim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) çok sevindim iyi ki geldin.
      Muhtemelen Leylak Dalı'nın bloğundan gelmişsindir.
      Canım Ezgi'nin Günlüğü , iyi ki var

      Sil
    2. Nurşen ablanin blogundan degil ama onun baska bir bloga yazdigi yoruma senin yazdigin yanittan gorup geldim. ( uf ne sacma cumle oldu yazarken yoruldum :D )
      Iyi tahmin :)

      Sil