15 Mart 2018 Perşembe

Olanlar Bitenler .

Haftalık yazma hızımı bile düşürdüm ama iş o kadar yoğun ki anlatamam. Kafamı kaldıracak vaktim yok. Eskiden öğle yemeği aramda yazardım , şimdi masada yemek yiyecek kadar sefil bir haldeyim.

Efendim ilk önce çelınçın 11. hafta sorusu olan çalma listesini belirteyim, az çok buralardan anladığınız kadarıyla iflah olmaz bir Kardeş Türküler hayranıyım , çıktıkları ilk günden beri hem de .
Eylül'den beri yeni albümleri çıkardıkları için , ben de genelde onları dinliyorum. Ama şöyle ki ;
dünden beri aralıksız Yunanca dinliyorum. Eleni Vitali'yi başta olmak üzere , özellikle kadın seslerine hastayım. E tabi arada dinledikçe , " Oha rakı olsa keşke" diyorum ama sakinim bu ara .

Şu da, şu anda çalan şarkı ,



Siz bunu dinlerken ben bitirdiğim kitaplardan bahsedeyim , İlki Gönül Kıvılcım'ın Uğultular . Nereden görüp aldım en ufak fikrim yok , ama baş ağrıları sokacak kadar karamsardı kitap ( kötü değil ) Defne'nin ruh halini kendime çok benzettim, yer yer çok kızdım.Tavsiye edeceğim bir kitaptı. Sonra yılın yarısına gelmeden bitirme sözü verdiğim , Suat Derviş kitaplarından Kara Kitap'ını okudum . İçerisinde aslıda 4 kitap vardı. Türk edebiyatının gotik tarzda romanlarından biriymiş neden öyleymiş anlamadım. Fena değildi ama tabi ki Fosforlu Cevriye değildi.

Ve hayatımdaki güzel üç gelişmeden bahsetmek istiyorum. Birincisi , tanışıklığımız blog olan , varlığı her zaman iyi gelen , güç veren , gülümseten canım arkadaşım , dostum , kızkardeşim İstanbul'a taşınıyor, her ne kadar İstanbul demediğim bir yere de olsa aynı şehirde olacağımızı bilmek beni çok mutlu ama çok ediyor. Gerçi siz de onun bloğunda okumuşsunuzdur ama benim için çok ama çok güzel bir haber.

İkincisi ; Ehliyet sınavından 98 ile geçtim. Şimdi sırada direksiyon sınavı var. Bu süreçte benden enerjisini esirgemeyenlere teşekkürü borç bilip , aynı performansı direksiyon sınavı için de isterim.


Bir diğeri de okuyanlar bilir Sezgin Kaymaz 'ın , Uzun Harmanlarda Bir Davetsiz Misafir diye bir kitabı vardır. Bazen hayatımı Uzun Harmanlar'a benzetirim. Ve şu anda tam hayatımın ortasında bir davetsiz misafir var. İzin almadan geldi oturdu ortasına. Ben de şikayet etmedim.Öyle şikayetsiz , öyle mutlu ve huzurluyum ki ; denizleri aşmayı planlıyorum , gideceğimiz tiyatro biletlerini unutup kahveye ikna ediyorum, sağolsun ne dersem diyeyim , sadece gülümseyip , elimi tutuyor . Böyle çok ponçik bir şekilde anlattığım için de kendime inanamıyorum :) Neyse Yaklaşık olarak 6 aydır burası hayatımda güzel değişikliklere neden oldu . Bunu da yazmak istedim.

             Şimdi sizleri evladımın gece saat 03:30'daki uyku poziyonları ile başbaşa bırakıyorum.


 kafası yok gibi gözüküyor , ama var .
** Yazı dünden beri elimde sürünüyor , sabah bir baktım Kudi'de aynı şekilde uyuyor.  


13 yorum:

  1. Aaa yeni bi Yunan şarkıcıyla tanıştırdın beni, sağol:) Ben de sana Elefteria Arvanitaki'yi göndereyim: https://youtu.be/ZbX0AKHPDPA

    Yeni güzellikler de hayırlı olsun, İstanbul'a ve Efki'ye selamlar, gıdıklamalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen açtım tabi ki , çok beğendim.
      Efki'ye selamını iletirim. Bir gün İstanbul'a yolun düşerse kendin gıdıklarsın :)

      Sil
  2. Ay aklımı kaçırıcam, bir de patiyle yüzünü kapatmalar filan ağğğğ <3
    Vallahi en içten duygularımla o 98 puanı tebrik ediyorum, darısı direksiyonun başına. Benim sana güvenim tam, olacak bu iş!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten mi ?
      Şu arabayı kullanmaya başladığımda ormana götürülecek çocuklar , gittiğimde bulup getireceğim çocuklar var .
      Eğer olursa havaalanından alacağım arkadaşlarım.

      Bu arada o yataktan ilk başta korktu , sonra sürekli üstüne işedi. Şimdi o yataktan koparamıyorum.Mutfaktan peynir payını aldıktan sonra koşa koşa yatağına gidip oturuyor. Salak ya.

      Sil
  3. eleni vitali'nin sesi çok güzel :)
    efki rüyasını yaşıyor galiba :D
    ehliyet sınavı için tebrikler, darısı direksiyon sınavının başına :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rüyasında bence kesin peynir , salam görüyordur.
      Eleni Vitali'yi sevdiğine , sevindim.
      Direksiyon sınavını da halledersem , benden mutlusu yok :)

      Sil
  4. "Uğultular"ı benden gördüğüne eminim, karamsar bir şeye bulaştırmışım üzgünüm ama her şeye rağmen iyi kitaptı değil mi?
    98 takdire şayan, bir öğretmen olarak ben de "Pekiyi" veriyorum :)
    Bir de şunu söyleyim gül, diz ağrılarımdan önce ben de aynı Efki gibi uyurdum :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesin senden gördüm , çünkü dün karıştırdım eski siparişleri , belli sen de gördüğüm bir kaç kitapla beraber gelmiş.
      Kesinlikle iyi kitaptı. Çok beğendim ben .
      Çok teşekkürler "Pekiyi" için :) Direksiyonda da umarım aynısını dersin öğretmenim.
      Efki gibi uyumak mı ? Gerçekten güldüm :DDD

      Sil
  5. Sınavı tebrik ederim eminim direksiyonu da başarıyla geçeceksin, hayatındaki güzel gelişmelerin katlanıp devam etmesini dilerim :) Efkinin uyku halleri şahane, bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler .
      Direksiyon dersini geçince bayaa bir kutlama yapacağız burada zaten

      Sil
  6. Bol bol kitap okumuşsun tebrik ederim, darısı başıma.
    Bazen hepimizin hayatı tuhaf bir karmaşaya giriyor sonra duruluyor sular - ki yoğunluk iyidir.

    Bu isimsiz kahraman sana çok iyi gelmiş belli satırlarından. Her kimse sevgilerimi yolluyorum buradan.

    O zaman Kudi'yle bol bol yolculuk yapacağınız ehliyetli günlere 🍻

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay yorumun bile yüzümü nasıl gülümsetiyor bilemezsin :)
      İsimsiz kahraman son 3 yılıma iyi geldi desem abartmış olmam.

      Benim evladın adı Efki :) Kudi, Fermina'nın ama inşallah o da gelir de gezdiririm onu da :)))

      Sil
  7. işlerinde başarılar o zamaaan :) ehliyette dee :)

    YanıtlaSil