30 Ekim 2016 Pazar

UCUNDA ÖLÜM VAR

Bu ay içerisinde bitmesin çok özen gösterdim bu kitabın , böylece Ekim Ayı içerisinde 4 kitap bitirebilmiş olacaktım .

Neyse .Konumuz bu değil konumuz Ağıtçı Kadın , konumuz Heves Ali , konumuz Artin , konumuz Ümit , konumuz Como Emmi , ve konumuz Kemal Varol .

Kendisini bir arkadaşımın Jar kitabını önermesiyle tanıştım . Kitabı alma anı bile aklımıda . Çok fazla kitap almış olmanın  hafif vicdan azabı üzerimde , rafta elime alıp alıp bırakıyorum .
Sonra saçma sapan bir alışveriş merkezinde sinir krizi geçirmek üzere iken , D&R'a gittim ve sanki o kitabı alınca herşey düzelecekmiş gibi direk rafa doğru gidip elime aldım.

Jar beni o kadar etkiledi ki , kitabın bitmesine 1 saat kala internetten yazarın diğer iki kitabını da almıştım çoktan .Sonra geçenlerde yine okuma tıkanması yaşarken , " Dur yahu Kemal Varol okuyayım " dedim.

Dün akşam elimde kitap odanın bir köşesinde sessiz sessiz ağlıyordum okurken. 50 Yıllık bir sevdanın peşine düşen Ağıtçı Kadın. Yıllarca adını kalbinde lakabını kursağında taşıdığı Heves Ali bir de .
Ağıtçı Kadın öleceğini hissettiğinde , gördüğü bir rüyayı işaret sayarak , 50 yıl önce kendisini cevapsız , hayatsız bırakan adamın peşine düşüp , hesap sormaya gider. Fakat sonra başka hikayelerle tanışır , her yerde sevdiği adamın ağıdını yakmaya hazırlanırken  başka hikayelerin ağıdını yakar.

Kitaptan etkileyici bir şey yazayım dedim , fakat o kadar fazla yeri etkiledi. O kadar fazla yerin altını çizdim ki ,  burası daha etkileyici diyebileceğim bir yer yok tam olarak.

Okuyup , hissederseniz daha iyi anlarsınız beni.

Şimdi yazarın Haw romanı kaldı okumadığım , yeni romanın haberi gelse keşke.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder