29 Ekim 2016 Cumartesi

JULİETA - YAŞASIN BAŞKA SİNEMA

Başka sinemayı çok seviyorum . Sürekli festival filmleri var.
Üstüne üstlük bu filmleri en sevdiğim " Sinema" salonlarında izliyorum.
Almodavar 'ın son filmi olan Julieta'yı da yine Başka Sinema'da izledim .
Beyoğlu Sineması'nda izledim ve sanırım halen daha oynuyor.
Bir saniye bile gözümü kırpmadım , o ne güzel filmdi öyle.
Ne güzel bir hesaplaşma , nasıl bir geçmişte dolaşmaydı.
En yakından tanıklarının , yaşama sebeplerinin  bile seni nasıl az tanıdığını anlıyorsun. Film boyunca sorguladım kendimi " Benim annem , beni ne kadar tanıyor ?" diye .
Sonrasında da şöyle bir cevap buldum , " Kim beni ne kadar iyi tanıyor , ya da ben kimi ne kadar iyi tanıyorum ki  ?"
Bu kadar yıl Almodavar'dan bir film beklemiştim ve buna değdi bence . Çok gerçekti film.
Hele trende olan , karlar için de bir geyik sahnesi vardı ki , beni benden  aldı.



Ekim ayı bitmeden bir film daha izlemenin haklı mutluluğu var üstümde. 
Yaşasın !!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder