26 Eylül 2018 Çarşamba

notlar

Uzun uzun blog yazmak şu anda zor geliyor , her telden çalsam biraz da rahatlasam.

Zor değil fakat ağır günler geçiriyorum. V. ile kısacık ilişkimizde 2 tane vefat gördük , yine bir yerlerimiz kanıyor ama toparlayacağız. Her bir gözyaşı benim canımı yaktı. Ne kadar çok seviyormuşum , kendime inanamıyorum.

Hafta sonu annemle Başka Sinema'da Güvercin diye bir film izledim. Festival filmi. Adana'da güvercinleri ile beraber yaşayan Yusuf'un hikayesi o kadar güzeldi ki çok beğendim. Anne ile festival filmi izleyince , filmin sonunda annemden şöyle bir ses çıktı " Gözün kör olsun emi" , bir anda ağlarken gülmeye başladım annecim benim.

Film ekimi programı açıklandı , bilet fiyatları 25 TL. Çok insafsızca değil mi ? Neyse çok fazla olmamakla beraber ufak bir program yaptım kendime bakalım.

Mad Men dizisinin 5. sezonunu bitirdim. Erkeklerin egemen olduğu bir toplumda kadınların varolması , neden sürekli savaş halindeyiz.

Yaklaşık olarak tam 1 ay 7 gündür diyet ve spor yapıyorum , sporu hiç aksatmadım ama diyette ufak kaçaklarım var (yalan ufak kaçak falan değil bozunca hakkını veriyorum ) . Buna rağmen 3 kilo vermişim. Spor yaptıkça rahatlıyorum zaten.

Pat diye kış geldi . Ne güzel.

Migros'ta kedi-köpek mamaları indirime girmiş, Efki alerjik o yüzden maması ayrı ama sokaktaki çocuklar için alınıp stoklanabilir.

Gaye Boralıoğlu'nun - Dünyadan Aşağıya kitabını tavsiye ederim. Hepimizin tanıdığı biri Hilmi . Tanıdığımız , nefret ettiğimiz başkası ve görmek istemediğimiz kendimiz. Hilmi her sayfada başka birine dönüştü gözüme çok enteresandı.

Devlet ve Şehir Tiyatroları da sezonu açıyor haftaya . Onların biletlerine zam gelmemiş . Ama 2019 Ocak ayına kadar. Yine Profosyonel oyununa bilet koşturuyorum ama olmuyor.

Bu arada Efki sonbahar depresyonuna girdi , çok gergin ve keyifsiz saftirik. Yemeğini yerken çok keyifli yada birinin elinde yiyecek bir şey gördüğünde .

Hepinizi öperim






2 yorum:

  1. Şehir tiyatrolarına baktım da bilet kalmamış resmen sadece en arka koltuklar kalmış. o_O Bu arada başınız sağolsun, Allah sabırlar versin inşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya ben hemen satışa çıktığı gibi alıyorum , haberim olursa kasım ayı için sana da bilet bakarım.
      çok teşekkürler

      Sil